Patch - Unreal Tournament III

Robot
Medlem
Patch - Unreal Tournament III

Fantastiskt!
Spelet börjar nästan närma sig det stadie man anser det borde ha släppts i.

Medlem
Skrivet av Boulund:

Fantastiskt!
Spelet börjar nästan närma sig det stadie man anser det borde ha släppts i.

Ja, nu kanske man äntligen kan börja spela det på allvar om det ens finns tillräckligt med spelare kvar


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Finns ju nästan inga spelare kvar alls... Tror till och med att de tidigare spelen har många fler.

Medlem

Det stämmer faktiskt ganska bra, men det betyder ju inte att det inte är skoj att lira online ändå

Från Gamespy stats:

7. Unreal Tournament 2004
1407 servers, 4108 players

16. Unreal Tournament
1790 servers, 1519 players

36. Unreal Tournament 3 (PC)
952 servers, 405 players

Jag tycker personligen att UT3 har gjort det perfekta återhoppet till gamla UT, dock inte sagt att UT2k4 inte var superbt det också

Medlem

Hmm hur kan det ha lockat så lite spelare? Jag tyckte demot var roligt...

Medlem

Nu börjar det likna nånting.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelet äger! blir bara bättre o bättre!

Dom där statsen stämmer verkligen inte... finns massvis med klaner i UT3 nu och jag vet att både UT och UT2004 e rätt döda nu så de flesta har gått över eller bytt till nåt annat spel :F

Medlem

Tror det har att göra med att det är från Gamespy som statistiken kommer, de listar säkert bara en bråkdel av de servrar som faktiskt finns ute i världen. För går man online känns UT3 faktiskt bra mycket mer levande än UT2k4 och UT.

Flakmonkey

Statsen för både UT2004 och UT räknar ju botar också. Tror inte den gör det för UT3 tbh.

Medlem

Även om den inte skulle göra det så är det för mig väldigt låga siffror. Jag trodde att UT3 var/är ett mycket populärt spel?

Medlem

Hehe. Testade köra lite Warfare och TDM i campaign och den nya bot-AI:n i är mycket bättre! Tidigare blev jag alltid lite frustrerad i Warfare över hur puckade de egna bot-lagmedlemmarna var och att man fick göra hela jobbet själv (och lite till).
Nu var det istället helt enkelt riktigt kul!
Gillar också att botarna kör lite "taunts" efter matcherna.

Medlem

Fint, skall testa bottarna nu... blev också frustrerad i warfare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jätte bra patch, skönt att man nu kan lira med 360 kontrollen också, funkar perfekt om man gillar spela framför HDTV:n istället för lilla skärmen? Speciellt när man använder UltraMon programmet.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag ska rusa iväg och köpa detta spel till min PS3 idag. Får hoppas att patchen dimper ner även på PS3:an snart :-).

Inaktiv

Flopp spel 2008

1
Skriv svar