Requiem: Bloodymare fotat

Robot
Inaktiv
Requiem: Bloodymare fotat

Haha detta ser ju jätte jätte dåligt ut, men det kanske är kul en liten stund.

Medlem

Ser otroligt dåligt ut faktiskt. Haha

Inaktiv

okey?....ser ju inte speciellt nytt ut....

Inaktiv

Tycker lite synd om dem.. Detta blir antagligen ett av mängden mmorpg'n som stängs/blir gratis efter några månader pga för få användare

Medlem

rofl, akta er Blizzard!

Medlem

Lol, mjao men å andra sidan hade nog inte WoW blivit så stort om de inte varit ett av de första mmorpg:erna som var bra.

Medlem

Vilken otroligt oinspirerad leveldesign.
Morrowind någon?

Inaktiv

Jo men se det här blir nog den nya dunderhiten!


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem
Skrivet av zauii89:

Lol, mjao men å andra sidan hade nog inte WoW blivit så stort om de inte varit ett av de första mmorpg:erna som var bra.

Nja, fanns ju många innan som ansåg vara bra (EQ, Lineage osv).

Dock tror jag loren + hypen kring det gjorde spelet framgångsrikt.

Sen, absolut, så är det nog det mest polerade MMORPG som kommit.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Haha jag tycker det ser störtskönt ut.


signatur

tjenare!

Medlem

Lär ju bli som 90% av alla andra koreanska MMO. 99% är identiskt med andra spel och sen 1% är halvunikt, har man spelet ett har man spelat alla.

Medlem

Det verkar inte vara någonting extra med det här spelet förutom det extrema blodsplattret. Me likes that part! xD

Medlem
Skrivet av Cane:

Lär ju bli som 90% av alla andra koreanska MMO. 99% är identiskt med andra spel och sen 1% är halvunikt, har man spelet ett har man spelat alla.

Du menar japanska MMO va?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Cane:

Lär ju bli som 90% av alla andra koreanska MMO. 99% är identiskt med andra spel och sen 1% är halvunikt, har man spelet ett har man spelat alla.

Du menar japanska MMO va?

Nej borde jag det? Detta är japanskt och så är de fleata andra grind MMO spel utan något djup alls.

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Cane:

Lär ju bli som 90% av alla andra koreanska MMO. 99% är identiskt med andra spel och sen 1% är halvunikt, har man spelet ett har man spelat alla.

Du menar japanska MMO va?

what?
du menar alla mmo va?

Skrivet av Cane:

Nej borde jag det? Detta är japanskt och så är de fleata andra grind MMO spel utan något djup alls.

Skrivet av Fragzone:

Den koreanska utvecklaren Gravity Interactive

which doesnt make sence, med tanke på att du sa koreanska i din första post
kanske bara snubblade lite i din andra post och skrev japanskt?

alla mmo är grind, välkommna till världen

gillar själv den grafiska stilen på detta (och Guild Wars, snyggaste mmo ever)

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Cane:

Lär ju bli som 90% av alla andra koreanska MMO. 99% är identiskt med andra spel och sen 1% är halvunikt, har man spelet ett har man spelat alla.

Du menar japanska MMO va?

what?
du menar alla mmo va?

Skrivet av Cane:

Nej borde jag det? Detta är japanskt och så är de fleata andra grind MMO spel utan något djup alls.

Skrivet av Fragzone:

Den koreanska utvecklaren Gravity Interactive

which doesnt make sence, med tanke på att du sa koreanska i din första post
kanske bara snubblade lite i din andra post och skrev japanskt?

alla mmo är grind, välkommna till världen

gillar själv den grafiska stilen på detta (och Guild Wars, snyggaste mmo ever)

Givetvis skrev jag fel i min andra post men alla MMO är inte bara grind och har du spelat några koreanska MMO spel så märker du direkt att de är nästan identiska. De flesta välgjorda MMO har även förutom det ounvikliga grindet quests som ger exp även ett välgjort crafting system och andra saker man kan fördriva tiden med om man blir trött på att grinda.
Detta spelet kan jag tänka mig kommer bli som andra koreanska MMO, du sitter och grindar samma monster i 5-6 timmar för att få en level och efter det så får du gå tillbaks ytterligar 5-6 timmar för nästa level och efter några levlar byter du monster och gör samma sak igen...

Medlem

Låter som wow Cane.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Till alla er som inte har spelat detta spel.
För ett par månader sedan ändrade dom titeln till
Requiem Momemento Mori.
Spelet i sig är mer eller mindre som andra mmo- spel, så det är svårt att beskriva det. Jag är gammal spelare av WOW. och en kompis berättade om Requiem så jag tänkte att testa det.
I dag är jag frälst på spelet och har skrotat WOW.
Båda spelen är bra gjort men om jag ska jämnföra håller jag mig till Requiem.
For det första är grafiken bättre i Req och landskapet är MYCKET varierande, i WOW springar man runt i skog hela f..king tiden och du får springa som en idiot för att hitta nästa quest.
I Req kan du vara free-player dvs. det är gratis att spela men då tar det längre tid, EXP och LOOT är inte så stora men hamnar du i en bra guild får man mycket hjälp.
Som premium spelare lvl-er man hyfsad snabbt.
Det tråkiga med många MMO-spel är att det tar väldigt långt tid att utföra sina quest men i Req är tempot hyfsad.
Jag har nu spelat Requiem 1 1/2 år och hitter fortfarande nya monster att kämpa med och som sagt är omgivningen mycket varierande.
Jag pratar dagligen med många i spelet som är förra detta WOW spelare och nästan alla säger samma sak.

REQUIEM ÄR BÄTTRA.

1
Skriv svar