Command & Conquer 3: Kane's Wrath avbildat

Robot
Medlem
Command & Conquer 3: Kane's Wrath avbildat

ööhm ursäkta ska de här inte vara INNAN C&C3, vilket borde betyda INGA scrin? och för den delen kanske( ett stort sådant) inga walkers för NOD?.......


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Laser banzai, om man nu skall se till bilderna.

Medlem

zomg. Titans.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Disco baby! (Hint: Bilderna)

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Thumba:

ööhm ursäkta ska de här inte vara INNAN C&C3, vilket borde betyda INGA scrin? och för den delen kanske( ett stort sådant) inga walkers för NOD?.......

Det ska väl vara både före och efter har jag fått för mig?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ge oss Red alert 3 i stället.
C&C grävde sin egen grav med Tiberian sun
och ligger där än.

Medlem
Skrivet av Taikon:

Ge oss Red alert 3 i stället.
C&C grävde sin egen grav med Tiberian sun
och ligger där än.

Jao isf lär du väl bli ganska besviken på RA3 också.

Medlem

red Alert 3 är det som gäller. Ingen kommer köpa detta.

Medlem

Det här såg ju... jätte... bra... ut... snyft...

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av Thumba:

ööhm ursäkta ska de här inte vara INNAN C&C3, vilket borde betyda INGA scrin? och för den delen kanske( ett stort sådant) inga walkers för NOD?.......

Det ska väl vara både före och efter har jag fått för mig?

jag har bara sett att de ska vara före men jag kan ju ha fel:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

alla kommer köpa detta då man får RA3-betan med på köpet


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

jag är så sjukt besviken på spelets "filmer". så fruktansvärt luffiga så jag börjar gråta. typ när kane ska mörda den där tjejen som "svek" honom, snubben kommer me typ en turkbodyguard i en keps!?!?! shit i tiberian sun hade dom iaf lite stil, såg fett coola ut. avrätta folk genom att typ skära halsen av dom soldaterna såg mkt mer badass ut också ^^

Medlem

ascoolt! a storylinen kommmer ju vara både före och efter scrin dyker upp. Mm mera grejjer i single player som ett risk liknande mode som fanns i battle for middle earth liren.
Filmerna e ju coola i tiberium wars också! fast soldaterna såg ju iofs mera sci-fi hardcore i tiberian sun med sina ansiktsmasker + hjälmar... fan ska skaffa detta lätt, fast ja vet inte om ja kmr digga ra3 , får se time will tell...

Medlem

Ser fram emot detta. Hade ganska många roliga timmar med C&C3 i multi när det kom.

Tja detta måste man ju skaffa, har spelat andra andra c&c lir men jag ser me fram emot att tiberium lyckas.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

man får ju med en key till RA3betan i sommar också om man köper detta =P lätt värt

Medlem

Givet köp detta.

Medlem

har man alla andra c&c så måste man ju skaffa detta också:)

1
Skriv svar