GoldenEye 007 åter på tapeten

Robot
Medlem
GoldenEye 007 åter på tapeten

Hoppas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äh. GoldenEye var ett helt ok spel på den tiden då det begav sig men jämfört med dagens FPS-spel på konsol tror jag inte det står sig så starkt, såvida man inte ändrar en massa i spelets gameplay.

Spelets primära dragningskraft är nog nostalgifaktorn som i det här fallet inte känns överdrivet stark.

Finns inte detta på Virtual Console till Wii:n?

Inaktiv
Skrivet av Gamblor:

Äh. GoldenEye var ett helt ok spel på den tiden då det begav sig men jämfört med dagens FPS-spel på konsol tror jag inte det står sig så starkt, såvida man inte ändrar en massa i spelets gameplay.

Spelets primära dragningskraft är nog nostalgifaktorn som i det här fallet inte känns överdrivet stark.

Finns inte detta på Virtual Console till Wii:n?

Tror snarare dragningskraften ligger i ett eventuellt flerspelarläge.

Medlem

SLuta sälja såna bra saker Nintendo.

Medlem

best game ever

Medlem

Finns inte ett enda av dagens FPS-spel jag hellre spelar än Goldeneye. Likaså dom gamla fpsen, Duke, Doom osv.

Medlem

Bästa fps:et genom tiderna!

Medlem

Det bäst bondspelt någonsint.
Hoppas att det kommer till Playstiaon.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Epicness


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Det bäst bondspelt någonsint.
Hoppas att det kommer till Playstiaon.

nja, det gör det nog inte. Då ägarrättigheterna till spelet ligger hos Microsoft och Nintendo just nu. Tror inte MS skulle dela med sig av det spelet till PSN.

kit
Medlem

Skulle man updatera hela spelet till dagens standard ksulle jag köpa det direkt. GoldenEye 007 är det ända konsol-fps spelet hittils som jag fastnat för, det var mycket bandrytande och nostalgyn skulle vara total!!

Medlem

Nytt Goldeneye våre guld värt

Medlem

har nyligen lirat goldeneye 64

Medlem

Ett bra spel, älskar banan med en tåg depå där man kan se Bond skjuta 2 personer när man går in i tåget.:)
Frågan är hur kul en remake blir? Bra initiativ iaf.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Goldeneye var helt underbart!! Hoppas detta blir av och blir lika bra


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

1
Skriv svar