Nintendo satsar på strandlivet 2008

Robot
Inaktiv
Nintendo satsar på strandlivet 2008

Jag har äntligen en anledning att börja träna


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Nice! Då hinner jag träna lite med den innan jag sätter mig med Age of Conan


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Dem försöker jämna ut det lite för att vi får Brawl så mycket senare. Det här gjorde ju en lite gladare men då borde vi Mario Kart bra mycket tidigare också

Medlem

Gött. Ska lätt köpas. Kommer dock inte säljas bra i Sverige pga alla tjockisar som inte orkar röra på sig.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Gött. Ska lätt köpas. Kommer dock inte säljas bra i Sverige pga alla tjockisar som inte orkar röra på sig.

Är du helt jävla dum i huvudet ? För mig är du en dagslända som inte har mer vett innanför pannloben än en tom container.

Sverige är ett av de nyttigare landen i världen där majoriteten av befolkningen sysslar med någon form av sport.

Du ska inte dra alla över en kam pågrund utav att alla i din närhet föredrar pizza och soffliggande framför jogging.

Medlem
Skrivet av skalmania:
Skrivet av Ninotramp:

Gött. Ska lätt köpas. Kommer dock inte säljas bra i Sverige pga alla tjockisar som inte orkar röra på sig.

Är du helt jävla dum i huvudet ? För mig är du en dagslända som inte har mer vett innanför pannloben än en tom container.

Sverige är ett av de nyttigare landen i världen där majoriteten av befolkningen sysslar med någon form av sport.

Du ska inte dra alla över en kam pågrund utav att alla i din närhet föredrar pizza och soffliggande framför jogging.

Lugna dig med påhoppen va skalis?

Medlem
Medlem

Jag var road av detta på PC: http://www.gamespot.com/pc/sports/yourselffitness/index.html

Det här kommer säkert bli en höjdare. Jag gillar att träna, men hatar att gå till någon lokal 30 minuter bort!

Inaktiv

Det kommer säkert sälja bra som en träningsprodukt men det jag ser fram emot mest är andra mer avancerade spel som använder sig av balansbrädan och wii-kontroll. Typ SSX-snöbrädespel eller något spel passande till olympiska spelen.

Medlem
Skrivet av Explosivo:

Det kommer säkert sälja bra som en träningsprodukt men det jag ser fram emot mest är andra mer avancerade spel som använder sig av balansbrädan och wii-kontroll. Typ SSX-snöbrädespel eller något spel passande till olympiska spelen.

Ja, det skulle vara en trevlig bonus. Den chansen ökar självklart om många köper Wii Fit med en bräda :).

1
Skriv svar