Project Origin plåtat

Medlem
Project Origin plåtat

Det verkar som om en bild är fel, för det där var väl inte Project Origin?

Hur som helst längtar jag verkligen. Och tur att man slipper spela expansionerna, för att hänga med i handlingen.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Mmmmm smaskens... expansionerna var inte mycket att hänga i julgranen.

Medlem

Det ser EXAKT ut som originalet. Om man skulle sätta upp den översta bilden mot en bild från original spelet skulle jag inte kunna se skillnad...riktigt dåligt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha...det här ser så jävla ut som orginalet....har dom ens uppgraderat motorn? men men ska iaf lira...fear är skönt

Medlem

Fyrkantiga rum.... mmmmmm...

Medlem

Likt eller inte likt jag lär lira det!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av Philip:

Fyrkantiga rum.... mmmmmm...

MM för säg de flesta korridorer är ju cirkel formade

Medlem

det ser jäkligt kul ut , älskade ettan! gameplay filmerna visar ju också att dom faktiskt fixat till motorn lite , fast dom hade ju kunnat piffa upp den lite till , vilket dom antagligen gör innan de släpps.

Medlem

det ser jäkligt kul ut , älskade ettan! gameplay filmerna visar ju också att dom faktiskt fixat till motorn lite , fast dom hade ju kunnat piffa upp den lite till , vilket dom antagligen gör innan de släpps.

Medlem
Medlem

*mummelmummel* ...handling över utseende... *mummel*

Grafikmotorernas detaljnivå kanske planar ut lite nu, så det inte är lönt/inte kan göra så mycket mer på grafikfronten (och ändå vara kompatibla med fler än alienwares värstingar o.d.)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Har en fråga:

- Är det viktigt att spela båda expansionerna för att hänga med i storyn? Missar man mycket?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Lådor, pisstråkiga kontors/lagerlokalmiljöer och ännu mer lådor, och några lådor till.. Inget jag kommer ta i med tång, verkar lika dåligt som FEAR.


signatur
Medlem

Orginalet var lite enformigt, Extraction Point tycker jag var mycket bättre.. så sjukt härliga rysar/whatever-scener i fear.. typ takplattor som börjar ramla ner som om nån sprang ovanför dom osv.. riktigt ballt stundvis Ska bli kul att testa nya skiten

Medlem

JAAAAAAAAAAAA fifaaaan va härligt.....jiiiihaaaa d


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Fear måste ha en av världens tråkigaste ban design. Allt är fyrkantingt..


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Fear måste ha en av världens tråkigaste ban design. Allt är fyrkantingt..

Japp. Borde hetat C.R.A.T.E


signatur
Medlem

Jag har aldrig förstått varför folk ska skriva massa saker med blod? På kontor borde man alltid gå runt med en penna i bröstfickan >_<

Medlem

Tja bilderna att säga så ser de ut som att de lider av samma problem som förra spelet. 4 Fiender i 4 olika rum i oändlig repetion mer eller mindre. Var så trött på Fear efter andra 'banan 'mer eller mindre, koridor efter koridor som såg gigantiskt lika dant ut. Inte vidare snyggt trevligt eller roligt.

Medlem

Har dom bara fixat till hur man rör sig och gjort de "vanliga" skjutvapnena lite mer spännande kan det bli riktigt trevlig action röj. Med enstaka skrämsel element där emellan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Project Origin har bytt namn till The Office 2


signatur

<3

ptr
Medlem

F.E.A.R. + tilläggen var bra tycker jag, men vad kommer vara nytt med det här? Just nu tycker jag det bara känns som ännu ett tillägg :/ och då är det inte lika intressant längre

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja bilderna att säga så ser de ut som att de lider av samma problem som förra spelet. 4 Fiender i 4 olika rum i oändlig repetion mer eller mindre. Var så trött på Fear efter andra 'banan 'mer eller mindre, koridor efter koridor som såg gigantiskt lika dant ut. Inte vidare snyggt trevligt eller roligt.

Fear var ett kanon spel! Och grafiken var ruskigt snygg när det kom! Du spenderar även en del tid i tunnelbanan och lagerlokaler=) Brukar köra om samma ställe flera gånger bara för att se när en bouncing betty small av i slow motion vid en gubbe.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fear var bra, expansionerna sög apa. Hoppas Fear 2 är like bra då

Medlem
Skrivet av MKultra:

Lådor, pisstråkiga kontors/lagerlokalmiljöer och ännu mer lådor, och några lådor till.. Inget jag kommer ta i med tång, verkar lika dåligt som FEAR.

Håller med förutom att jag inte tyckte Fear var dåligt.
Bandesignen suger verkligen..

Inaktiv

jag bryr mig inte om SP delen ..jag lirar det enbart för den helt underbara MP delen ..spelet har ingen motsvarighet, vad det gäller känsla, utseende eller ..vad som hälst..! jag kan förstå all de som inte har maskin till att köra spelet ^^ och alla cs/quake/cod 1337ar som får spö xD


signatur

qx6700 @ 3,0 ghz | asus striker extreme | 2x corsair twin2x2048-6400c4 @ 900 mhz | 2x asus nvidia 8800gtx | 4x wd raptor 150g | toughpower 850w

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har en fråga:

- Är det viktigt att spela båda expansionerna för att hänga med i storyn? Missar man mycket?

Nej du behöver inte spela expansionerna. Project Origin startar där fear slutar. Det är inte samma utvecklare som gjort expansionerna som gjorde fear. Där av andledningen, plus att expansionerna suger.

Ont: Aaahh Det finns ingenting jag älskar så mycket som korridorsshooters. Jag hatar verkligen spel med öppna miljöer.


signatur

Hej! jag är ny här.

1
Skriv svar