Magic The Gathering till Xbox Live Arcade

Medlem
Magic The Gathering till Xbox Live Arcade

Ja!!! Givet köp!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

jag har aldrig haft så kul som i högstadiet när man körde Magic, det är det roligaste man kan göra! synd att man inte har tid med det längre...

Medlem
Medlem

Hmm, spelar nog hellre IRL.

För de som vill bekanta sig mer med magic kan ju alltid besöka:

www.svenskamagic.com

Medlem

Hur funkar egentligen ett spel som Magic i datorspelsform?

Medlem

det gamla spelet till PC är ju kung... Magic Online hade även det sina stunder, lite segt att köpa virtuella kort bara.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Finns ju redan att man kan spela MTG online, gratis tillochmed. Kommer dock inte ihåg vad det heter men man byggde lekar och connectade till annat folk via programmet och spelade mot dom.

Minns att jag höll på att skriva en proxy till det programmet som folk kunde ansluta sig till istället och möta slumpmässiga människor och att den kunde rapportera omgången till tillexempel IRC i realtid. Men jag la ner det projektet för ingen innom SvenskaMagic var intresserade.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

@Jastor: Tänker du på Apprentice? Det programmet använde jag hur mycket som helst förr i tiden.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Låter intressant, funkar det fortfarande?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

grön text tack!

Medlem
Skrivet av Comkilla:

grön text tack!

Comkilla vilken nooob du är hehehe

Medlem

Kan kanske bli något!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv
Medlem

Ja... Med tanke på att det gjordes ett spel av Pokémon TCG (också Wizard of the Coast) är det inte konstigt. Men ändå konstigt.

Inaktiv

Allt blir datoriserat nuförtiden ):


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

"Med tanke på den omåttliga framgång kusinen UNO blivit". Det där är ungefär som att skriva "Med tanke på den omåtlliga framgång kusinen Mulle Meck Bygger Bilar blivit" i en nyhet om något Burnout (eller annat random racing spel) spel.

Medlem

Mulle Meck är så himla bra!


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Magic under högstadietiden var ju superkul! Nästan alla jag kände till spelade det ju varje dag i skolan. PC-spelet som är väldigt gammalt nu är också rätt kul, spelar det för tillfället faktiskt. Man slåss mot onda magiker för att försöka rädda världen från dom..

Inaktiv
Skrivet av Slin:

"Med tanke på den omåttliga framgång kusinen UNO blivit". Det där är ungefär som att skriva "Med tanke på den omåtlliga framgång kusinen Mulle Meck Bygger Bilar blivit" i en nyhet om något Burnout (eller annat random racing spel) spel.

Haha.
Mja. Till viss del sant. Sen finns det ju dock lite fler i bilgenren. Förstår dock vad du menar och det ligger sanning i det.


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar