Bildskörd från Age of Conan

Robot
Medlem
Bildskörd från Age of Conan

Giiiiiiiiiiiive meeeee noooooww!!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Utseendet är jag inte orolig för ett dugg, däremot stridsystemet. Släpp in mig i betan nu!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

blir nog ett köp till boxen, softa i soffan med en öl o COoNaN!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

blir nog ett köp till boxen, softa i soffan med en öl o COoNaN!

Då får du vänta ett år till


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Villha faktorn på detta spel är grymt hög nu kan inte maj komma lite tidigare?

Medlem

Verkar vara låååångt ifrån att vara klart om man ska tro på beta-testarna där ute.

Men ja, geif plx!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Vill spela nu, orkar inte vänta längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det bara jag som känner att spelet är "Bara Yta och inget innehåll?" Spelet ser snyggt ut, men ack vad trist det verkar.

Medlem

Betala månadsvis, nejtack

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:

Är det bara jag som känner att spelet är "Bara Yta och inget innehåll?" Spelet ser snyggt ut, men ack vad trist det verkar.

Tror du ska läsa på lite mer om spelet Bygga egna städer samt rasera andras, mounted combet, real time combat, mer interaktiva quests, smart AI. Listan kan göras hur lång som helst

Medlem
Skrivet av Rave:
Skrivet av Vargavinter:

Är det bara jag som känner att spelet är "Bara Yta och inget innehåll?" Spelet ser snyggt ut, men ack vad trist det verkar.

Tror du ska läsa på lite mer om spelet Bygga egna städer samt rasera andras, mounted combet, real time combat, mer interaktiva quests, smart AI. Listan kan göras hur lång som helst

Spelar ingen roll om den har allt det om det fortfarande är tråkigt att spela. Alla videos man sett ser urtrista ut. Sen låter det mesta du nämner gammalt, saker man redan sett. "Mer interaktiva quests & smart AI" det har ju alla spel, menlöst försäljar snack.

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Rave:
Skrivet av Vargavinter:

Är det bara jag som känner att spelet är "Bara Yta och inget innehåll?" Spelet ser snyggt ut, men ack vad trist det verkar.

Tror du ska läsa på lite mer om spelet Bygga egna städer samt rasera andras, mounted combet, real time combat, mer interaktiva quests, smart AI. Listan kan göras hur lång som helst

Spelar ingen roll om den har allt det om det fortfarande är tråkigt att spela. Alla videos man sett ser urtrista ut. Sen låter det mesta du nämner gammalt, saker man redan sett. "Mer interaktiva quests & smart AI" det har ju alla spel, menlöst försäljar snack.

Alla mmorpg videos ser tråkiga ut.. Ta bara wow som exempel.. Visa en wow video för nån som inte är insatt i spelet så får du se att de inte kommer tycka att det är intressant. Det är många saker man itne sett förut, se sakerna jag listade i förra inlägget.

Och med mer interaktiva quester menar jag att dialogerna kommer vara mer utformade som dem i Mass effect eller Dreamfall. Man kommer alltså kunna välja vad man ska säga. Och med smart AI så menar jag att alla mobs kommer ha ett mål, de kommer inte bara sitta stilla i campen och vänta på att bli dödade. De kommer laga mat, hämta ved/vatten, prata, dansa, sova you namne it.

Medlem

Rave: Mja, spellborn & Warhammers trailers ser ju reko ut. Age of Conan ser ut som, mja random beat ém up. Sen det där med hämta mat etc etc, låter mest irriterande.

Medlem

Smaken är som baken, spel som passar vissa behöver inte passa andra. Jag la iallafall en förbokning på AoC tidigare idag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Smaken är som baken, spel som passar vissa behöver inte passa andra. Jag la iallafall en förbokning på AoC tidigare idag.

Ja verkligen, men jag är mmorpg-junkie. Finns nästan inget mmorpg jag inte beta-testat eller köpt fram tills idag. Jag älskar mmomrpgn, men jag har inte sett charmen med AoC alls. :/

Medlem

och nästa gång ni släpper nya bilder så kan ni ta med lite fler än en spelare i samma ruta så vi inte börjar tro att detta är singelplayer! Lovar att skiten kommer lagga apa :/( Vill se minst 50 pers på samma ruta med en fpsmätare på samtidigt! (Och då ska de helst inte använda en nasa dator)

Medlem
Skrivet av palski:

och nästa gång ni släpper nya bilder så kan ni ta med lite fler än en spelare i samma ruta så vi inte börjar tro att detta är singelplayer! Lovar att skiten kommer lagga apa :/( Vill se minst 50 pers på samma ruta med en fpsmätare på samtidigt! (Och då ska de helst inte använda en nasa dator)

Pingen ska visst inte vara något större problem på beta-servrarna, inte heller FPSen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

skulle va cool o testa betan

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

skulle va cool o testa betan

It is..

Medlem

Decapitation <3

Medlem

Nisse hjärta Age of conan.


signatur

tjenare!

Medlem

Vad jag har hört så är klasserna oerhört obalanserade idagsläget. Förutom det verkar spelet vara oslipat(så pass oslipat att det inte bör släppas vid angivet datum). Det är iallafall den insider infon jag har fått. Samma snubbe testar Warhammer och enligt honom är det bra mycket stabilare och roligare. Personliga åsikter visst... men eftersom han och jag har samma smak litar åtminstone jag på honom =).

Medlem

Jag kissade på betan.

Medlem
Skrivet av BoZo:

Jag kissade på betan.

Innebär det att du var missnöjd eller markerade revir?


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

De som spelar betan nu kör väl på en några månaders gammal build? Inte konstigt att det ser ofärdigt ut då

Medlem

Jag har också hört från betatestare att det ska vara oerhört oslipat men jag hoppas på en göttig release. Spelet har potential!

Inaktiv

Synd bara att allt ska finnas till TV-spelen nuförtiden. Kan ju aldrig bli ett bra RPG. Oblivion t ex hade ju potential men drogs ner i konsolträsket. Samma sak lär ske med med Fallout 3. Utveckla ett nytt Zelda eller Mario och ge fan i att sabba för alla sanna RPG-diggare.

Medlem
Skrivet av storhemulen:

Synd bara att allt ska finnas till TV-spelen nuförtiden. Kan ju aldrig bli ett bra RPG. Oblivion t ex hade ju potential men drogs ner i konsolträsket. Samma sak lär ske med med Fallout 3. Utveckla ett nytt Zelda eller Mario och ge fan i att sabba för alla sanna RPG-diggare.

Sluta vara så Emo, Oblivion var helt fantastiskt, Fallout 3 lär göra Fallout-serien störren än någonsin.

Medlem
Skrivet av storhemulen:

Synd bara att allt ska finnas till TV-spelen nuförtiden. Kan ju aldrig bli ett bra RPG. Oblivion t ex hade ju potential men drogs ner i konsolträsket.

Haha, någon som behöver en ny signatur?


signatur

I'm a snake, follow me!

12
Skriv svar