Bildskörd från Age of Conan

Medlem

Såg det inte ganska dassigt ut? Borde det inte hänt lite sedan wow grafikmässigt?

Och angående bilderna där FZ testar spelet, jag är inte gay men hade jag varit det hade jag klagat på att de hade fula gardiner.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Inte så supersnygga bilder. Lord of the Rings Online är ju lika snyggt eller snyggare.

Medlem

Aaah, ge mig spelet NU
Har redan laddat upp med ny dator och grejer, det här spelet kommer nog att göra mig mer tillfredsställd än någon tjej någonsin har eller kommer att göra!

Inaktiv

Vetifan om jag ska spela Age of Conan: Hyborian Adventures eller Warhammer: Age of Reckoning. Warhammer verkar väldigt trevligt med att ta över sina fienders städer t.ex. Lär väl bli svårt att sluta i ett sånt spel. Age of Conan är ju också nyskapande med ett förhoppningsvis bra stridssystem. Att kunna sikta själv med pilbåge, dessutom från hästryggen, kommer kännas jävligt fräscht.

Medlem
Skrivet av Smexy:

Vetifan om jag ska spela Age of Conan: Hyborian Adventures eller Warhammer: Age of Reckoning. Warhammer verkar väldigt trevligt med att ta över sina fienders städer t.ex. Lär väl bli svårt att sluta i ett sånt spel. Age of Conan är ju också nyskapande med ett förhoppningsvis bra stridssystem. Att kunna sikta själv med pilbåge, dessutom från hästryggen, kommer kännas jävligt fräscht.

Stridssystemet är unikt, ja. Men dessvärre bara när det gäller melée - range combat kommer fungera i stort sätt på samma sätt som i alla andra MMORPG.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

EQ2 wannabe bok/filmlicens spel, nuf said.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Smexy:

Vetifan om jag ska spela Age of Conan: Hyborian Adventures eller Warhammer: Age of Reckoning. Warhammer verkar väldigt trevligt med att ta över sina fienders städer t.ex. Lär väl bli svårt att sluta i ett sånt spel. Age of Conan är ju också nyskapande med ett förhoppningsvis bra stridssystem. Att kunna sikta själv med pilbåge, dessutom från hästryggen, kommer kännas jävligt fräscht.

Stridssystemet är unikt, ja. Men dessvärre bara när det gäller melée - range combat kommer fungera i stort sätt på samma sätt som i alla andra MMORPG.

Nej .. Man kan välja att skjuta automatiskt eller att sikta själv .. har sett en betaleak på det
Vet dock inte om det ger någon DMGbonus om man siktar själv

Medlem

det är väl mest stridssystemet man är nyfiken på, får se hur det blir med PVPn, om det går att spela...


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Orbek:

EQ2 wannabe bok/filmlicens spel, nuf said.

Err..


signatur

tjenare!

Jag har testat spelet och precis som på de här bilderna, speciellt mumien, kolla krukan t.ex, så är vissa texturer läskigt lågupplösta. Det var det jag var rädd för när Funcom skulle göra spelet eftersom AO va så och dom gör samma sak här.
Är det något jag hatar så är det lågupplösta texturer, speciellt nu när alla andra spel har högupplösta texturer. Ser så jävla epa ut.

Blä.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Rave:
Skrivet av Vargavinter:

Är det bara jag som känner att spelet är "Bara Yta och inget innehåll?" Spelet ser snyggt ut, men ack vad trist det verkar.

Tror du ska läsa på lite mer om spelet Bygga egna städer samt rasera andras, mounted combet, real time combat, mer interaktiva quests, smart AI. Listan kan göras hur lång som helst

Spelar ingen roll om den har allt det om det fortfarande är tråkigt att spela. Alla videos man sett ser urtrista ut. Sen låter det mesta du nämner gammalt, saker man redan sett. "Mer interaktiva quests & smart AI" det har ju alla spel, menlöst försäljar snack.

Spelet kommer inte vara trist imo, jag har spelat så jag vet :P.

Medlem

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Åååååh, fan vad nice det verkar när man rider, och animationerna är verkligen något över det vanliga.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ja, dom har använt motion capture på hästarna


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Riktigt bra video det där.. Sjukt skön warmammut är Ska helt klart förboka collectors edition så man får det ^^

Medlem

I´ve 2 have it . någon som vet om det är månadsavgift på det lr ??


signatur

Hunch

Inaktiv
Skrivet av Hunchback:

I´ve 2 have it . någon som vet om det är månadsavgift på det lr ??

Japp. Lär nog ligga runt 100 - 150:- som andra onlinespel.

Medlem
Skrivet av Smexy:

Vetifan om jag ska spela Age of Conan: Hyborian Adventures eller Warhammer: Age of Reckoning. Warhammer verkar väldigt trevligt med att ta över sina fienders städer t.ex. Lär väl bli svårt att sluta i ett sånt spel. Age of Conan är ju också nyskapande med ett förhoppningsvis bra stridssystem. Att kunna sikta själv med pilbåge, dessutom från hästryggen, kommer kännas jävligt fräscht.

Lämnar man inte tillbaka städerna man fångat i warhammer online när huvudstaden blivit tagen? Man börjar väl om allt då har jag för mig. Man ransackar staden och så börjar man om på noll och slåss vidare i tiersen.

Inte som i AoC, när man tagit ett fort så får man hålla det tills det inte går längre. Plus att det är 18-årsgräns, det var vad som fick mig att välja vilket av de 2 jag skulle köra iaf:)

12
Skriv svar