Testa Audiosurf och utmanas av favoritlåten

Medlem

Låt se det nya skägget!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

För ungefär ett år sen så skulle vi göra ett spel i skolan. Mitt förslag var att göra ett spel som mer eller mindre skulle vara vad detta är. Tyvärr så blev det nedröstat och vi gjorde ett slags Mario Kart istället. Hmm, man hade kanske varit i detta företagets sitts om man fått sin vilja igenom :\

Medlem
Skrivet av Noken:

För ungefär ett år sen så skulle vi göra ett spel i skolan. Mitt förslag var att göra ett spel som mer eller mindre skulle vara vad detta är. Tyvärr så blev det nedröstat och vi gjorde ett slags Mario Kart istället. Hmm, man hade kanske varit i detta företagets sitts om man fått sin vilja igenom :\

Den frågan kan få sitt svar genom att du svarar på följande fråga:

Är ni nu i nintendos sits, pga mariokart-spelet?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Den frågan kan få sitt svar genom att du svarar på följande fråga:

Är ni nu i nintendos sits, pga mariokart-spelet?

Nope, spelet var inte unikt nog att kunna vinna tävlingen (som projektet var en del av) och ingen i gruppen ville fortsätta med det efteråt.

Hade troligen varit annorlunda om vi producerat något i denna stil.

Medlem

Var väl sådär intressant, inget direkt som jag kommer spela fler gånger dock.
Har annars letat efter något litet roligt spel efter jag spelat ett antal miljarder timmar av Peggle Deluxe.

Verka dock som det ändå är en del som väljer att köpa det, vilket alltid är bra för tillverkarna.

Medlem

alltså, Demot var så defekt, dom borde ha testat det lite mer innan dom släppte detta.. Bläh.

Inaktiv

fett ballt spel!

jag och en kille från min förra klass hade en ide på ett liknande spel för några månader sedan. han lyckades koda ihop en applikation som genererade geometri efter musik, på samma sätt som det här gör

lätt stämma utvecklarna för att dom avlyssnat mina msn konversationer!

Medlem

Körde igenom demot två gånger (avinstallera och installera igen så har du fyra nya låtar ) och sen blev det ett köp. Perfekt att ha som slöspel på kvällen!

/ LordDaimos

Medlem

Skönt spel! Det blev ett köp. 78 spänn bara.

Inaktiv

D va väll inge höjdare, tyckte d va rätt tråkigt faktiskt. Åka runt o fånga upp pluppar i takt till musik. =/


signatur

.

Inaktiv

Detta blev mitt första steamköpta spel Grymt skönt spel för oss som gillar musik + skönlir

Medlem

Bästa spelet jag lirat i år!!!
Rekomenderar starkt spelet!!!

12
Skriv svar