Prototype filmat & fotat - ny videodagbok hos FZ

Robot
Prototype filmat & fotat - ny videodagbok hos FZ
Medlem
Prototype filmat & fotat - ny videodagbok hos FZ

hmmm, synd att det var så mycket pratande. visst det är intressant men jag vill gärna se lite flytande ingame footage, det var det ju också fast inte mycket...såg ballt ut i allafall, defenetivt ett köp tillsammans med GTA IV

Inaktiv

Kan bli intressant. Lite Darkness mixat med sandbox. Har kollat den tidigare trailern, håller på att ladda denna nu.

Edit: Jo, det var nästan bara talking heads i denna film. Det som var från spelet var mest stilla scener från områden med bilar/folk som passerade. Det verkar iaf bli väldigt troget New York, så inlevelsen kommer nog finnas där.

Medlem
Medlem

Ser ut att bli roligt. Som en clown.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Looking good! Shit verkar bli många bra spel även detta år! *lugnar plånboken som börjat svettas kraftigt*

Gillade Crackdown och Assassins Creed mycket pga allt hoppande på hus och hoppas detta bjuder på samma sak, då kommer jag vara fast!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Hm, de verkar satsa på näst intill "jävligt" storskaligt, med mycket npc:er. Hm, kommer tippa på att grafiken kommer näst intill suga pga grafikkravet som kommer behövas.

Medlem

Ja det kan börja med att efterlikna koncept bilderna, just nu är det inte ens i närheten...Om de får spelet som konceptbilderna..ja då kommer jag älska spelet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Hoppas de e spelkänsla och inte bara Miljö


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Hoppas det är bra spelkänsla och inte bara bra miljö, grafiken var ju inte superb men det kan nog bli bra.

Sen verkar de som de va aldeles för lite bilar och människor på gatorna endå


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Inaktiv
Skrivet av 413X:

Hm, de verkar satsa på näst intill "jävligt" storskaligt, med mycket npc:er. Hm, kommer tippa på att grafiken kommer näst intill suga pga grafikkravet som kommer behövas.

På din dator ja...börja samla pantflaskor redan nu vettja

Inaktiv

Kan Rockstar Games/North och Bethesda göra storskaliga miljöer som ser helt ok ut så är chanserna goda att även Radical Entertainment klarar den bedriften. Sedan så följer spelet antagligen trenden i vanlig ordning att som nykommet spel med stor budget bakom så kommer det att krävas någorlunda ny hårdvara, men det är ju inget nytt.

Sluta klaga på den mjukvaru- och hårdvarutekniska evolutionen. Den är idag endast en repa på ytan av vad den har att bjuda på i framtiden, det är bara att hänga med och köpa upp sig när tillfälle kommer för att hjälpa till att skynda på utvecklingen..


signatur
Medlem

gahhhh ser underbart ut....vill prova genast :evil:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Ser rätt najs ut

Medlem

Brottartungt
Någonting att se fram emot.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

hah, killen i slutet blev nästan agressiv där i slutet. " I ALWAYS DELIVER"

Men jo verkar skitfint, fast har ju redan lärt mig allt om NY i spiderman 2 <3

Medlem

Klart intressant spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Än sålänge tycker jag att det verkar som att miljöerna är väldigt detaljlösa (finns säkert något finare ord för det), men annars verkar det ganska trevligt!

Medlem

Bara jag som vart irriterad på killen för han var så mallig över hans concept över NY?
Vill inget annat än nita killen efter filmen för han verkar så stöddig.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Synd att filmer som dessa är fulla av lögner, obefogad stolthet och skitsnack.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Bara jag som vart irriterad på killen för han var så mallig över hans concept över NY?
Vill inget annat än nita killen efter filmen för han verkar så stöddig.

Det är ju sjukt snygga konceptbilder, låt honom vara stolt. Det skulle jag också varit. Säkert du med...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Ser otroligt snyggt och nyskapande ut


signatur
Medlem

Ser väl helt okej ut.

Medlem

När är det tänkt att det här ska komma .... lär ju köpas till ps3an

Medlem

Ser helt nice.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Bara det inte går 100 likadana gubbar på samma gata.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

ElyziuM

Tack för att någon äntligen uppmärksammade det, letat igenom kommentarer på 3 sidor för att se om det bara var jag som tyckte att han verkade sjukt imponerad av sig själv. Kliar i fingrarna när jag stöter på folk som älskar att uppmärksamma sig själva som "galna" eller crazy, eftersom ingen annan säger det. Påminner om en tjej jag kände när jag gick i skolan som kom med en ny klädstil varannan dag, och hela tiden upprepade helt utan att någon frågade : "Alltså idag har jag typ hiphop byxor på mig, och igår var det punk...alltså jag e heeeelt crazy alltså!"

Medlem

jag gillade att hur snubben rörde sig i de små klippen man fick se, återstår att se om man kan göra sånt ingame eller om det bara var scriptade sekvenser.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det här spelet kan bli bra.

1
Skriv svar