Ny SGA-tävling - rita din egen spelkaraktär

Robot
Medlem
Ny SGA-tävling - rita din egen spelkaraktär

*målar en streckgubbe*

*fnittrar hysteriskt*

Medlem

ska skicka in en bild på mig själv.. är tämeligen säker på att jag inte redan är en karaktär i nått spel.

Medlem

Känns som att jag klarar mig med min Intuos3.

Medlem

låter kul, men har redan en ritplatta från wacom, även fast man blir lite sugen på att ställa upp ^^


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Medlem
Skrivet av erge:

Känns som att jag klarar mig med min Intuos3.

Lol, precis. Kunde de inte haft något annat i prispotten förutom den sämsta av alla wacoms?


signatur

//Schmoo

Inaktiv

Kul tävling, men är inge vidare på att färglägga mina bilder. Har redan en fin huvudperson, som används i mina serier. Men orkar aldrig sätta mig ner och lära mig hur man färglägger med en massa shading å shit. Skippar nog tävlingen, men kul ändå.

Medlem

Känns som att det räcker nu med alla Sonics "vänner"... börjar bli hysteriskt.

Inaktiv

De kunde ju haft en intuos 3 platta som pris allefall...
Men det är ju skoj att synas lite.

Medlem

Oj, trodde denna tävling aldrig skulle bli av. Jag går nämligen en KY-utbildning inom 3D och på min skola har det snackats mycket om denna kommande tävling men det trodde jag skulle vara runt Jul vilket det inte blev så jag trodde den aldrig skulle bli av.

Jag funderar på att ställa upp.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

24:e februari är deadline... god morgon. 5 dagar att skapa nått kick-ass känns lite väl tight.

Inaktiv

istället för att anställa någon som ska ha royalty och lön så gör dem en tävling....


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv
Skrivet av nkembo:

istället för att anställa någon som ska ha royalty och lön så gör dem en tävling....

Så om jag förstår dig rätt är det bättre att ta pengarna för sig själv istället för att engagera studenter?


signatur

"I'm so fly I need a passport to walk!"

Inaktiv
Skrivet av nkembo:

istället för att anställa någon som ska ha royalty och lön så gör dem en tävling....

Öööh känner jag ett IQ dropp helt plötsligt eller är det bara gammal hederlig ignorans vi har att göra med?

Medlem

Har inget emot sådana här tävlingar, om det inte vore för att priset är löjligt.
Gillar man rita har man säkert en billig variant av Wacom redan.

Tycker de kunde ansträngt sig och åtminstonde haft en Intuos3 som pris.
Känns inte som det finns en anledning att delta om man redan har ett bättre bräda än Bamboo/Graphire liggandes.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Såvitt jag förstått så handlar väl SGA snarare om prestige än dyra priser.

Medlem

SGA? Menar dem inte SEGA?

Medlem

Pah, har aldrig råd med nån bräda, går man gymnasiet så har man dåligt med cash. ><

Vore kul att vinna, men det lär juh inte hända, finns juh folk som är sjukt duktiga.. svin!

Medlem
Skrivet av FoxeN:

SGA? Menar dem inte SEGA?

Swedish Game Awards.

Medlem

Fett pris...den brädan kostar typ 1500:- inkl moms... Inte ens värt att lyfta pennan för...kanske skulle varit för äran då men...nej.. 1 vecka är ju int mycket tid heller

1
Skriv svar