Rainbow Six: Vegas 2:s specialutgåva filmad

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas 2:s specialutgåva filmad

Bra tips... Claw grip. Håller inte alla så?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Den limited edition verkar inte så jättebra


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hittar inget ställe i Sverige där det går att boka den, blir galen!!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av q0rra:

Den limited edition verkar inte så jättebra

håller med helt och hållet.

En limiterade utgåva ska vara i exklusiv förpackning med mycket content och ha en högre kvalités känsla i förpackningen. Den ska alltså vara mer påkostad vilket denna utgåva inte är.
Kommer absolut inte skaffa den och inte spelet i sig. Känns som en mod till första spelet....:down:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Endwar såg ju ballt ut!

Såg trevligt ut. Inget fjoll spel iaf


signatur
Medlem

Finns varken på pricerunner eller amazon..trevligt :/
Har aldrig köpt limited editions på grund av att jag tycker inte det är värt priskillnaden, men om priserna är hyffsat nära varandra så kanske det blir ett köp...

Någon som kan säga vad som kommer med förutom intrervjuer? (som jag inte bryr mig om så värst mycket).

Edit: Stavar som en kratta...Bleurgh!

Medlem

Hahhaa! Måste vara den sämsta Limited Edition utgåvan av ett spel jag någonsin sett! Hahaha! Tips från "Pros"! Haha! Ja, herregud vad folk kan hitta på!

Det här var ett roligt skämt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Remus[Swe:

"]Hahhaa! Måste vara den sämsta Limited Edition utgåvan av ett spel jag någonsin sett! Hahaha! Tips från "Pros"! Haha! Ja, herregud vad folk kan hitta på!

Det här var ett roligt skämt.

agreed

Medlem

oh!

En keyring

Medlem

Får man verkligen nåt av värde när man köper såna här typ specialutgåvor som oftast är svindyra ?
Som på wow där fick man en liten fjuttpet och nån tygkarta att snyta sig i om man lade ut några hundralappar extra, det var verkligen värt det höga priset

Medlem
Skrivet av mullins:

oh!

En keyring

Riktigt snygg, den lockar mig =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ingenting som får mig mer sugen på special utgåvan.

Medlem

de borde titta på hur blizzard gör när det görs såna specialutgåvor där finns alla fall coolt innehåll.

Jag gillar nyckelringen bara den är ju lätt värt det. Sen får man ju tips från "proffsen"......


signatur
Medlem

Nyckelring!!!

Medlem

Njae detta blir inte något köp, men jag brukar inte köpa speciellt många special-utgåvor heller så.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Öhmm..... wow... Frag Dolls och Keychain? Lockande? Pfffffffff

jag blev iaf inte sugen på limited edition

Medlem

Limited Edition versionen er kun tilgængelig i USA!

I EU - og dermed også Sverige - er der en Tin Pre-order boks tilgængelig. Denne kan I få hos EB Games og GAME.


signatur

Axel Zibrandtsen, Community Assistant, Ubisoft Nordic

1
Skriv svar