Race Driver: GRID-film

Medlem
Race Driver: GRID-film

Snyggt rendrerad, men ger ju inte så mycket insikt förutom de olika "stilarna" av racing som spelet kommer erbjuda. Har det släpps någon in-game trailer?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

codemasters är duktiga på å göra bilspel så det här ser ganska lovande ut.

Medlem

väldigt intressant hoppas på mer info inom kort blir säkert ett test av detta spelet.. Codemaster har gjort en mängd bra racing spel

Medlem

Alltså fedt grymt. NFS seriens försök till street racing har varit så löjliga i och med att NFS är så orealistiskt etc med fart och allt.. detta kanske blir en realistisk streetracer fedt najys.

Inaktiv

Hoppas bara att det är någon körkänsla i detta spel till skillnad från DIRT.

Medlem

Även om filmen var förrenderad så kommer spelet se grymt snyggt ut för den delen, de använder ju dirt-motorn. Läste en preview om detta i game reactor. Kommer nog bli grymt. Dirt had dock som andra säger dålig körkänsla. Men jag litar på Codemasters

Medlem
Skrivet av Fargo:

Även om filmen var förrenderad så kommer spelet se grymt snyggt ut för den delen, de använder ju dirt-motorn. Läste en preview om detta i game reactor. Kommer nog bli grymt. Dirt had dock som andra säger dålig körkänsla. Men jag litar på Codemasters

Tyckte körkänslan var helt okej även om den inte var så realistisk. Dålig körkänsla = NFS serien.

Medlem

Jag som verkligen älskade hela känslan i Dirt. Bästa bilspelet någonsin faktiskt enligt mig


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Inaktiv

är också barnsligt förälskad i känslan i DiRT, det här spelet blir ett givet köp, litar på codemasters i det här fallet


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

är också barnsligt förälskad i känslan i DiRT, det här spelet blir ett givet köp, litar på codemasters i det här fallet

word

Medlem

Det är ju på tiden att man får ett gatracingspel med lite simulatorstuk. Nu vet man ju inget om spelet visserligen men Codemasters brukar vara heta på gröten och detta koncept verkar lovande. Geif!

Inaktiv

Ser fint ut, men lite överdrivet med driften...


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Ser grymt ut. Hoppas det blir lika grymt som det ser ut att vara.

1
Skriv svar