Saints Row 2 plåtat

Inaktiv
Saints Row 2 plåtat

Håller med om grafiken, det ser snyggt ut. Fast som sagt, det kommer få svårt mot GTAIV.

Medlem

Blev nyligen klar med ettan. Men orka hosta upp cash för en tvåa.

Medlem

Man blir sugen på att kanske köpa det... har ju inte spelat igenom 1:an än ;O


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Tror fortfarande det finns en demo på 1:an att tanka ner från Live. Första spelet kostar inte mer än 200:- nytt nu heller.

Medlem

Tycker ettan var klart bättre än senaste GTA spelet. Men GTA4 verkar riktigt lovande, iofs så tackar man ju aldrig nej till fler bra spel!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Spenderar hellre mina pengar på GTA4. Saints Row var en flopp, nu var iofs San Andreas det också. Men jag tror på GTA4.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Saints row är hur bra som helst. Väldigt väldigt bra. 2:an blir nog lika bra om inte bättre.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Saints Row var en flopp

Jag trodde det fick rätt bra mottagande och recensioner? Körde bara demot själv dock.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Boomer:

Saints Row var en flopp

Jag trodde det fick rätt bra mottagande och recensioner? Körde bara demot själv dock.

Det är kul den första timmen, möjligtvis den andra. Sen så har man gjort allt som går och det är ju inte som att uppdragen är roliga heller.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Mja, det blir nog GTA IV för min del


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

YES Ettan var ju helball. Helt klart en värdig utmanare till GTA. Ruskigt snyggt är det iaf, men jag hoppas även på att innehållet förbättras en aning. Och framförallt flytet! Ettan led tyvärr av ruskiga fps-drops när man brände genom städerna i snabbare bilar.

Saints Row lyckas där GTA misslyckas, och vise versa. Båda skall defenitivt inköpas i vilket fall. Kan ej få för mycket sådana här spel.

Medlem

Ja Saints row var ett riktigt bra spel, vissa saker var bättre än GTA och vissa saker är GTA bättre på.

Suveräna "GTA-kloner" som saints row tackar man inte nej till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hellt underbart. Älskade 1an och kommer med all sannolikhet gilla detta oxå. Ska bli nice att spela 2 sandbox spel inom snar framtid. Hoppas online delen optimerats denna gång dock.

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Suveräna "GTA-kloner" som saints row tackar man inte nej till


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ettan va så jävla underbart, dock hade de sina problem med frame drops och saker som försvann. Tvåan blir ett givet köp och en stark motståndare för GTA4

1
Skriv svar