Nya Alone In The Dark filmat, spelmotorn i fokus

Medlem
Skrivet av nkembo:

jag köper inte att hon har något med spelet att göra.

Bara för att hon är tjej eller vadå? :/

Medlem

Varför klaga på att det är segt? Ingen tvingar er att planera anfallet och trixa, man kan ju dra fram bössan å leka Rambo också. Det är meningen med sådana spel, valmöjligheter.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

verkar lite töntigt ...

Medlem
Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av nkembo:

jag köper inte att hon har något med spelet att göra.

Bara för att hon är tjej eller vadå? :/

tänkte skriva samma sak:O


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Har redan plitat ner det här spelet på Att Köpa listan hehe. Bra musik förresten. Påminner om Le Mystere Des Voix Bulgares.


signatur
Medlem
Skrivet av F3D:

vad jag heter i efternamn skulle ta er 10 år att uttala
hmm..vilken film fick jag det ifrån...komedi?..hmm..whatever

My name is hector, I got a last name too but I cant pronounce it. - Fast and Furious?

Medlem

Alone in the Dark 1+2 var grejer det, allt var så perfekt på något vis. Inte minst soundtracket, riktigt bra musik.

Detta ser intressant ut, serien har alltid handlat om att tänka snarare än att bara panga. Tycker man inte om att tänka lite får man nog leta efter något annat att spela.

Medlem

Ser ut att vara ett kul spel och tyckte videon visade flera tuffa grejer. Ändån tveksamt om jag kommer ha lika kul med det som första AITD 1993, men förhoppningsvist rätt nära.

Medlem

Tycker det var jobbigt då gubben kastade gasflaskan vid lampan där och sköt den så den exploderade. Väldigt stark lampa som inte gick sönder av smällen :P.

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:

coolt som fan, nyskapande ftw!
Goty?

Goty. :|:up::up::up:


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Alltså är helt inne på skräckgenren efter Penumbra spelen.
Detta ser ut att vara något liknande kanske inte lika läskigt men lite snyggare blir ett köp om de dyker upp till PC.

KoP
Medlem
Skrivet av F3D:

varför vill jag spendera 10 minuter med att tejpa en falska med brandfarligt jidder i, och sen kasta på en råtta, för att sedan tända eld på spåret av jidder med min tändare?

Because you can!

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Golvis:

Heter du möjligen, Jaggillarallashootersdärmanintebehövertänkatillförfemöreollson i efternamn?

nej jag heter
jagspelarspelsomRivenochMystExilemedansfolksomdusitterochspelarHalo-sattochspeladeRollerCoasterTycoon2nyssmenwindowsvistabestämdesigförattstartaomdatornochinstalleraenupdateringsomjagintebehövdesåjagfickenanledningattkommahitochsvarapådittinläggfanvadkuldetärattskrivautanmellanslagserutsomfinska
i förnamn

vad jag heter i efternamn skulle ta er 10 år att uttala
hmm..vilken film fick jag det ifrån...komedi?..hmm..whatever

Hehe, halo..nej tack, uppenbarligen gillar du lugna spel där du har kontroll, sitta och pyssla o klicka lite, nej, var glad åt innovativa spel där du kan leka med fysik och sätt att lösa saker, istället för att hitta på nya innovativa finska namn, börja med Deus Ex 1 så ska du se att det går bra


signatur

Retro.

oan
Medlem
Medlem

Ja jag hoppas man inte behöver göra sådär för varje pack med "råttor".
Kommer troligen bli en del intressanta puzzel i detta spel men jag hoppas dom inte överdriver med systemet bara och inte gör att varenda encounter måste lösas med sådant pyssel.

Jag tycker dock inte om hur "inventoryn" ser ut, den behöver en re-make enligt mig.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av zauii89:

Alltså är helt inne på skräckgenren efter Penumbra spelen.
Detta ser ut att vara något liknande kanske inte lika läskigt men lite snyggare blir ett köp om de dyker upp till PC.

Stod att det kommer till PC, Xbox360 och PS3. Så

Medlem
Skrivet av zauii89:

Alltså är helt inne på skräckgenren efter Penumbra spelen.

Gäller mig med, men jag vill gärna testa något demo först, innan jag lägger mina surt förvärvade 100-lappar på't

Inaktiv

Verkar ju rätt nice

Snablarns vilka skuggeffekter!

Medlem

Verkar koolt , hoppas att det är extremt läskigt också.. ^_^
PC for once!

12
Skriv svar