Guitar Hero: Aerosmith presenterat

Medlem
Skrivet av Explosivo:
Skrivet av jojon:

Synd att man inte har guitar hero 3 då
Älskar Aerosmith: dream on.

Det är ett eget spel, du behöver inte GH 3 för att spela det.

Det är sant men man får dream on gratis idag och tills på måndag till GH3. Om jag läste det rätt.

Medlem
Skrivet av snigelslem:
Skrivet av Philip:

Att det inte kommer ut någon PC-versionen är inte så konstigt med tanke på hur GH3 blev...

Hmm. Hänger inte med riktigt. Jag har GH3 för PC (windows) och har inget att klaga på förutom att studsa online är lika meningslöst som att andas vatten. Inget att köpa/ladda hem och 2 personer i hela världen att spela med.

Sant, inget fel på spelet (Så länge ens dator pallar det) trots att online läget är typ "ring nån annan o fråga ifall dom vill spela online".

Men om det ska vara ett spel med bara massa Aerosmith låtar så kan det ju vah =P

Inaktiv

fan att man inte har xbox live!!! :evil:
nån som vet något annat sätt att få låten till xboxen?

Medlem
Skrivet av Kovski:

kunde de inte bara släppt en pack och en patch med karaktärerna med låtarna istället för ett helt jäkla spel?

Allt handlar om att tjäna pengar....

Inaktiv

laddade hem Dream On från amerikanska PSN men låten dyker inte upp i spelet...nån med samma problem? Och nej jag har kollat alla listor.

Update: Ok, skall tydligen bli enligt ovan om spelet ifråga är från en annan region. Hey det e 2008 nu, det där känns 90-tal

Inaktiv
Skrivet av Jkkb:

Ge oss GH: Metallica!

Jag kräver GH: tech-metal!

Medlem

GH: Led Zeppelin skulle verkligen få mig att kräkas. Inte för att Zeppelin är dåliga utan för att DET verkligen skulle vara helgerån.

Hade gärna sett mer dödsmetall men mycket av den typen av musik är så satans svår. Visst, man kan köra på lättaste men då känns det inte riktigt som att man lirar med i låten.

Inaktiv

inget jag kommer köpa iaf. tycker d var bara löjligt med bara ett band på ett spel. låter inte särskillt kul iaf. de kunde ju göra typ GH: HEAVY METAL med typ children of bodom in flames å lite sånt. blev faktiskt lite besviken där:\

Medlem

uch fan va tråkigt hatar aerosmith blööööö


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Va det nån som sa "Milk it?!"

Medlem
Skrivet av Littledreamer:

inget jag kommer köpa iaf. tycker d var bara löjligt med bara ett band på ett spel. låter inte särskillt kul iaf. de kunde ju göra typ GH: HEAVY METAL med typ children of bodom in flames å lite sånt. blev faktiskt lite besviken där:\

Children och In Flames är för små barn.

Skrivet av Schtraider:

Children och In Flames är för små barn.

Att hacka ner på andras musiksmak är för små barn.

Inaktiv

Men goddag yxskaft ni fattar väl ändå att det inte bara kommer vara aerosmithlåtar utan även låtar från band dom spelat med och låtar som inspirerat dom mkt... och hur mkt tror ni inte dom oxå e inblandade i det här? Dom kommer tjäna gaaalet mkt... förresten e dom ett bra band enligt mig så för mig e allt cool (H) tror nog ni alla överlever då GH: 4 antagligen kommer i höst i vilket fall

12
Skriv svar