Offroad-racern Pure filmad

Robot
Medlem
Offroad-racern Pure filmad

Suck... förrenderad trailer = total ointressant.


signatur

<3

Inaktiv

Ser skoj ut, påminde om det där skoterspelet till PS1? vad hette de? kom o tänka på de nu när jag såg filmen.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

skitspel, men amerikaner verkar gilla de här fyrhjulingarna

Medlem
Skrivet av pazu:

skitspel, men amerikaner verkar gilla de här fyrhjulingarna

Ajuste,,,,,,

Medlem

Amerikaner? Fyrhjulingar blir ju populärare här i sverige också för varje år. Nu värvar dom fler ungar till att köra som idioter i trafiken och på innergårdar.
Spelet i sig ser ganska bra ut, men tyvärr tydligt inriktat mot yngre spelare. Får väl se om det kan bli nått kul fylle-spel kanske.

Medlem

Väntar på ingame video innan jag säger något men alla spel där man kan sitta och skrika åt kompisar brukar ju vara rätt underhållande.

Inaktiv

"filmat" är väl att ta i

Medlem

Fräsh var den iallafall.

Medlem

hehe. Vi har nog lärt oss en del från första trailern till Motorstorm, nice try.

Skrivet av pazu:

skitspel, men amerikaner verkar gilla de här fyrhjulingarna

Hur kan du veta tillräckligt mycket om spelet för att göra den bedömningen? Den här trailern sa ju inte ett smack.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Trevligt namn

Medlem
Skrivet av SuperTank:

hehe. Vi har nog lärt oss en del från första trailern till Motorstorm, nice try.

Mjo men sen så borde folk insett att motorstorm cgierna inte var hur spelet skulle se ut. Förstår inte att de kunde bli ett sådant jävla liv om det.

Medlem

Finns inte redan detta spel?..heter väl motorstorm?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Amerikaner? Fyrhjulingar blir ju populärare här i sverige också för varje år. Nu värvar dom fler ungar till att köra som idioter i trafiken och på innergårdar.
Spelet i sig ser ganska bra ut, men tyvärr tydligt inriktat mot yngre spelare. Får väl se om det kan bli nått kul fylle-spel kanske.

Ahahahaaa!!

Hur går det med käppen, Mr Pangshoonair..
För helvete..

8)

Medlem

Ser inte ut som någon höjdare, och de säger jag efter att ha tävlat med atv's i ett par år.

Inaktiv

va fan, varför fyrhjuling, kan dom inte försöka göra ett grymt motocross spel istället.

Medlem
Skrivet av dzon:

va fan, varför fyrhjuling, kan dom inte försöka göra ett grymt motocross spel istället.

WORD!
rainbow studios har ju släppt nya mx vs atv untamed dock endast på consol annars e jag ett stor MX fan.

Kör motocross IRL också :D.

Medlem
Skrivet av spirre:

Finns inte redan detta spel?..heter väl motorstorm?

Jepp. Luktar rätt mycket Motorstorm om detta...

Medlem

Ser skitskoj ut. Skiter om det luktar motorstorm. Eftersom det aldrig kom till pc. Mwahahahaha!

Inaktiv
Skrivet av pazu:

skitspel, men amerikaner verkar gilla de här fyrhjulingarna

Kan vara hur hjärndött och roligt som helst.

Amerikaner...Är ju på frammarch här i svedala också. Kolla in ATV Center, forumet har 3.500 aktiva användare/ATV Ägare

1
Skriv svar