Trailer till Far Cry-filmen

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Uwe boll äger ju men denna filmen är nog inte så bra.

Vad äger han?

Sen undrar jag varför FZ gillar att lägga upp nyheter om Uwe Boll. Mest antagligen för att det blir 10+ sidor med kommentarer eller nåt. Men visst, allt för att få hits.

Medlem

@Buio, jag tycker det är bra. Då blir man påmind om något tragikomiskt och lämnar nyheten lite mer munter

Inaktiv

Haha, jo iofs. Lite roliga nyheter så att säga.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Uwe boll äger ju men denna filmen är nog inte så bra.

Vad äger han?

Sen undrar jag varför FZ gillar att lägga upp nyheter om Uwe Boll. Mest antagligen för att det blir 10+ sidor med kommentarer eller nåt. Men visst, allt för att få hits.

För att FZ lägger upp nyheter gällande hela spelvärlden och har gjort så ett par år nu? Hur du kan tycka att en trailer på Far cry filmen inte är spel relaterat är beyond me.

Medlem

Hahaha den har batman begins musiken i början....


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Uwe boll äger ju men denna filmen är nog inte så bra.

Vad äger han?

Sen undrar jag varför FZ gillar att lägga upp nyheter om Uwe Boll. Mest antagligen för att det blir 10+ sidor med kommentarer eller nåt. Men visst, allt för att få hits.

Öh? Dummaste inlägget i hela tråden.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

För att FZ lägger upp nyheter gällande hela spelvärlden och har gjort så ett par år nu? Hur du kan tycka att en trailer på Far cry filmen inte är spel relaterat är beyond me.

För att FZ i princip lägger upp mycket nyheter med Uwe Boll men inte andra film/spel-relatade nyheter? För att han är ett älskat hatobjekt som drar till sig många kommentarer?

Skrivet av brtkrb:

Öh? Dummaste inlägget i hela tråden.

Haha, jo du får tycka vad du vill. Kanske inte var mitt bästa inlägg, men jag står iaf för att jag tycker det är för mycket Uwe Boll nyheter. Hans filmer suger och han förtjänar ingen publicitet, de är inte ens så dåliga att de är bra.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

För att FZ lägger upp nyheter gällande hela spelvärlden och har gjort så ett par år nu? Hur du kan tycka att en trailer på Far cry filmen inte är spel relaterat är beyond me.

För att FZ i princip lägger upp mycket nyheter med Uwe Boll men inte andra film/spel-relatade nyheter? För att han är ett älskat hatobjekt som drar till sig många kommentarer?

Skrivet av brtkrb:

Öh? Dummaste inlägget i hela tråden.

Haha, jo du får tycka vad du vill. Kanske inte var mitt bästa inlägg, men jag står iaf för att jag tycker det är för mycket Uwe Boll nyheter. Hans filmer suger och han förtjänar ingen publicitet, de är inte ens så dåliga att de är bra.

Det är fortfarande spelrelaterat. Hans filmer bygger på spel. Visa mig gärna en mer relevant nyhet som FZ skippat.

Inaktiv
Skrivet av brtkrb:

Det är fortfarande spelrelaterat. Hans filmer bygger på spel. Visa mig gärna en mer relevant nyhet som FZ skippat.

Sure. Det är inte så lätt när det gäller filmer som baseras på spel, eftersom det inte görs så många och Boll verkar ha ensamrätt på de flesta och FZ täcker allt han gör iaf.

Dead or Alive, jag hitta inga nyheter om filmen, bara om spelet. Kanske jag missade det dock, försökte kolla nogrannt men har inte gått igenom varje artikel i detalj.
http://fz.sesam.se/search/?c=nn&q=%22dead+or+alive%22&Categor...

Medlem

Fuck Uwe Boll!

Skriv svar