Lord of the Rings Online uppdaterat

Robot
Inaktiv
Lord of the Rings Online uppdaterat

Jag blir mer och mer sugen på att införskaffa LOTR:Online... men kan inte bestämma mig


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Den nya uppdatering är gryyyym, nya RP kläder, lättare o skaffa reputation, enklare för Guardians att 'grinda', mer funktioner osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kanske ska aktivera kontot igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kloster står i Bree hela dagarna och spelar musik.

Medlem

Utvecklarna av Lotr:O har jag alltid tyckt varit fantastiska med att släppa patchar och utveckla spelet. Tyvärr så orkade jag inte med ännu en lång grind i ett fantasy-mmorpg och stannade på en rätt låg level.

Medlem

Denna uppdatering är så grym, har en karaktär nu som har "disco kläder". Kanske inte passar i lord of the rings världen, men är otroligt underhållande när man springer runt i Bree-land och questar


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Jag blir mer och mer sugen på att införskaffa LOTR:Online... men kan inte bestämma mig

Kan ju alltid testa det... http://trial.lotro.com

Tyckte själv de var väldigt kul när jag spela, men hade tyvär inte tiden att spela, känns meningslöst att betala 100kr/mån om man spelar 5tim/mån

Medlem

Hade gärna spelat igen om inte Turbine/Codemaster varit så jävla dålig när det kommer till Support.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Hade gärna spelat igen om inte Turbine/Codemaster varit så jävla dålig när det kommer till Support.

Jag är nyfiken... några exempel? Jag har blivit väl bemött de två gånger då jag begärt hjälp.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Senaste uppdateringen är riktigt bra, har inte testat allt än, men det jag har hunnit träffa på är perfa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:
Skrivet av Vargavinter:

Hade gärna spelat igen om inte Turbine/Codemaster varit så jävla dålig när det kommer till Support.

Jag är nyfiken... några exempel? Jag har blivit väl bemött de två gånger då jag begärt hjälp.

Sure! När jag installerat LOTRO och skapat en char så kan jag logga in, spela i ungeför 1-2 timmar, sen får jag "Disconnected from Server"och sen kan jag aldrig mer logga in med den charen på servern jag valt. Jag kan göra en ny char & börja spela igen och efter ungefär samma tid får jag samma problem. Det går att ta bort min gamla char och göra en ny med nytt namn eller samma gamla namn så funkar det spela 1-2 timmar.

Jag kan byta server och göra en ny char där, och samma sak händer igen efter 1 timme. Först tänkte jag att det är säker någon form av problem med att vissa portar inte är öppna för jag får samma problem med Everquest 2, så jag öppnar dom portarna som behövs men det hjälper inte.

Då provade jag att koppla bort brandväggen helt (Mjukvaru & Router) men det hjälper inte alls. Min fru har spelet installerat på sin dator och det funkar prima även om jag inte öppnar några portar på hennes dator. Jag har även försökt spela på hennes dator med mitt konto men det är samma problem där.

Vi köpte två nya datorer för några månader sedan och jag tänkte det kanske var något strul med min gamla, men det hjälper inte heller. Dock kan frugan spela på sitt konto på sin dator & på min dator men jag kan inte på någon av våra nya datorer.

Jag har försökt installera om spelet efter jag formaterat datorerna utan att jag installerat någon form av brandvägg och även med windows-brandväggen avstängd utan något resultat.

Efter allt detta strul har jag försökt få kontakt via deras forum och via email men dom svarar mig inte. Så efter 4 veckor av försök att få kontak så la jag ner. Startade upp spelet igen för 1 månad sedan lite drygt och får fortfarande samma problem, men fortfarande så får jag ingen hjälp av dom.

Så i min mening är deras support usel.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av MCMXCIX:
Skrivet av Vargavinter:

Hade gärna spelat igen om inte Turbine/Codemaster varit så jävla dålig när det kommer till Support.

Jag är nyfiken... några exempel? Jag har blivit väl bemött de två gånger då jag begärt hjälp.

Sure! När jag installerat LOTRO och skapat en char så kan jag logga in, spela i ungeför 1-2 timmar, sen får jag "Disconnected from Server"och sen kan jag aldrig mer logga in med den charen på servern jag valt. Jag kan göra en ny char & börja spela igen och efter ungefär samma tid får jag samma problem. Det går att ta bort min gamla char och göra en ny med nytt namn eller samma gamla namn så funkar det spela 1-2 timmar.

Jag kan byta server och göra en ny char där, och samma sak händer igen efter 1 timme. Först tänkte jag att det är säker någon form av problem med att vissa portar inte är öppna för jag får samma problem med Everquest 2, så jag öppnar dom portarna som behövs men det hjälper inte.

Då provade jag att koppla bort brandväggen helt (Mjukvaru & Router) men det hjälper inte alls. Min fru har spelet installerat på sin dator och det funkar prima även om jag inte öppnar några portar på hennes dator. Jag har även försökt spela på hennes dator med mitt konto men det är samma problem där.

Vi köpte två nya datorer för några månader sedan och jag tänkte det kanske var något strul med min gamla, men det hjälper inte heller. Dock kan frugan spela på sitt konto på sin dator & på min dator men jag kan inte på någon av våra nya datorer.

Jag har försökt installera om spelet efter jag formaterat datorerna utan att jag installerat någon form av brandvägg och även med windows-brandväggen avstängd utan något resultat.

Efter allt detta strul har jag försökt få kontakt via deras forum och via email men dom svarar mig inte. Så efter 4 veckor av försök att få kontak så la jag ner. Startade upp spelet igen för 1 månad sedan lite drygt och får fortfarande samma problem, men fortfarande så får jag ingen hjälp av dom.

Så i min mening är deras support usel.

Aldrig hänt mig, aldrig hört om någon som haft ett sådant problem heller.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag vet att man kan bli utelåst temporärt om man kraschar när man t.ex. zonar, men det löser man genom att logga in på en alt på samma server, sedan tillbaka ut och in på den buggade, så lossnar det.... i övrigt har jag, i likhet med Katten, aldrig hört talas om buggen.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Jag vet att man kan bli utelåst temporärt om man kraschar när man t.ex. zonar, men det löser man genom att logga in på en alt på samma server, sedan tillbaka ut och in på den buggade, så lossnar det.... i övrigt har jag, i likhet med Katten, aldrig hört talas om buggen.

Fungerar inte för mig. Kommer aldrig in igen. Skabb LOTRO.

Edit: Rättare sagt, skabb Turbine som inte hjälper mig. Jag får inte ens ett svar på mina mail eller forumposts jag postat.

Medlem

Skabb-Codemasters. Turbine har faktiskt ingenting att göra med supporten i Europa. ^.^


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv

LOTRO: Utdaterad grafik, spelkänsla och användarvänlighet.

Läser hellre om Myst Online.

Medlem
Skrivet av Orbek:

LOTRO: Utdaterad grafik, spelkänsla och användarvänlighet.

Läser hellre om Myst Online.

Oj vilket argt troll du är. Du behöver pepparkakor, skeppslass med dem.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

1
Skriv svar