Playstation Store uppdaterad

Medlem
Playstation Store uppdaterad

glöm inte nämna att psp fårr patapon demot, vilket är enormt kul och annorlunda spel
Tar guitarr hero med hästlängder! såå coolt!

Medlem

Everyday shooter va väldigt annorlunda... och svårt.

Medlem

Fortfarande inget Lost Planet demo.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Ser inget som verkar direkt intressant med detta. Ska köpa Army of Two om några veckor fattar inte varför dom är så in i h"%#"%e sega med Demo's tycker det är på god tid att man får provköra nästa månads releaser.

Medlem
Skrivet av Nimman:

glöm inte nämna att psp fårr patapon demot, vilket är enormt kul och annorlunda spel
Tar guitarr hero med hästlängder! såå coolt!

Patapon finns i den amerikanska shoppen, det här är den europeiska uppdateringen.

Medlem

Någon som vet var man kan se vilka låtar som ingår i Guitar Hero III: Legends of Rock - Classic Rock Pack? Sitter på jobbet och är sjukt sugen på att veta det

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Nimman:

glöm inte nämna att psp fårr patapon demot, vilket är enormt kul och annorlunda spel
Tar guitarr hero med hästlängder! såå coolt!

Patapon finns i den amerikanska shoppen, det här är den europeiska uppdateringen.

jag har då laddat hem det med mitt europeiska konto...på pc-shoppen...fatta inget heller men jag har då det

Inaktiv

everyday shooter är klockrent...

Inaktiv

Ett sånt där HippieIndieRetroDesignSkjutSkitSpel fanns redan på Jaguarens tid... Jag går inte på Beckmans så dem kan behålla det.

1
Skriv svar