Red Alert 3 officiellt presenterat

Medlem

så storyn hänger inte ihop med RA 1 & 2 då ?

Medlem
Skrivet av dcxs:

Ser ut som en mod till C&C3. Dom slängde väl ihop skiten på lite mindre än ett år när dom såg att det gick bra för C&C3. Roligt att dom erkänner att deras uppköp av westwood var misslyckat men ändå fortsätter i samma stil.

Dem har släppt 2 bilder och har just presenterat att det kommer.. Om du ska vara så jävla negativ kan du lika bra vara tyst och ignorera detta spel.

Medlem

storyn kommer hänga ihop med red alert 2 storyn.

Inaktiv

Jag har aldrig förstått skillnaden mellan C&C och Red Alert? :s

Medlem

Wow, är det en beta version av Supreme commander eller en mod till C&C generals jag kollar på?

Medlem

ser helt ok ut, ...nice med co-op!

ser ut som man kan bygga massa skit i vattnet förutom den vanliga naval yarden.

Inaktiv

Tessssla Coiiiil Hoppas de bara inte överdimensionerar användningen av den, tycker den tappar sin kraftfullhet isåfall.

ewo
Medlem

ser ut som generals 2 inte red alert 3.

URK
Medlem
Skrivet av ewo:

ser ut som generals 2 inte red alert 3.

min tanke med men lite fin polerad mod om jag får säga mitt. ser ut som de har tagit land fordons vapen och sätt dem på båtarna istället sedan använder samma motor som tidigare.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

[initiate whine-mode]Första red alert, är det absolut bästa rts spelet någonsin..

När Red Alert 2 kom med denna löjliga upplägget av töntiga units, freak shows, YURI och hans psionic abilities sänkte ner Red Alert stämpeln så grovt.. :(:(
och att dem ska fortsätta storyn från red alert ''2'' är ju helt absurdt! fy fan! näää ta tebax dem gamla units, den originella red alert stilen och storyn ffs! och ge oss tebax den originella tanya skådespelaren :heart: [end of whine-mode]

Medlem

men frågan återstår, kommer vi få en ny version av Hell March?

Medlem
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av dcxs:

Ser ut som en mod till C&C3. Dom slängde väl ihop skiten på lite mindre än ett år när dom såg att det gick bra för C&C3. Roligt att dom erkänner att deras uppköp av westwood var misslyckat men ändå fortsätter i samma stil.

Dem har släppt 2 bilder och har just presenterat att det kommer.. Om du ska vara så jävla negativ kan du lika bra vara tyst och ignorera detta spel.

Varför? Ett forum är till för att vädra åsikter. Vad är det du egentligen ser i det här spelet? Man ser ju redan att de inte anstränger sig det minsta, en liten sketen film med de fulaste blue screen effekterna jag någonsin sätt (c&c1 inräknat) är det ända de ger oss. Men kommer väl någon så kallad trailer snart som innehåller lite enformlig gameplay och rock musik i backgrunden känns ju nytt...

Inaktiv

Jag tycker tiberiumwars war rätt så skojj men dom gamla sun var ju helt klart bättre

sen verkar inte denna här heller bli helt fel men jag hadde inte sagt nej till att westwood hade gjort dom istället

Men det är så det fungerar i våran värd stora företag köper upp mindre,
stora företag vågar inte, behöver inte vara kreativa då den dumma massan kommer att köpa cod 14 om nåra år,

deprimerande men så funkar det i vårat konsumtionssamhälle.

Medlem

ge mig!
var det bara jag som fick out of sync på den videon när man streama ?

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Mr. Bravo:

Båtar och tesla. Ser ju bra ut så här långt iaf Är dock lite skeptisk till detta framtids-tema som dom envisas med på EA. Får se hur det passar i RA. Blir väl iof ganska naturlig fortsättning på 2an. Det är bara jag som inte kan släppa orginalet

Ja... och tesla-coils har ju alltid varit jävligt nutid.

Mja, det beror ju på hur man ser det. RA utspelades väl under en alternativ nutid, då Soviet hade blivit betydligt mäktigare. Iom deras udda fantasi vad gäller vapen, så kan man ju föreställa sig vilka vapen dom hade utvecklat under sitt krigande Med få undantag (Som teleporten, tidsmaskinen och iron curtain) så var ju allt i spelet annars nutid (Typ, kanske snarare kalla kriget. Minnet sviker lite). Detta var ju iaf en stor del av själva charmen med RA

Nu i RA3 så ser det ju ut att vara en bra bit in i framtiden. Det ser liksom ut som ett helt annat spel.

Edit: Förresten, finns det inte gamla prototyper på riktiga tesla-coils? Har för mig att jag läst något om det någon gång. RA-versionen är väl iof fortförande en aning pimpad.

Inaktiv

Lego Commmand & Alert: Tiberium Milk.

BeW
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Edit: Förresten, finns det inte gamla prototyper på riktiga tesla-coils? Har för mig att jag läst något om det någon gång. RA-versionen är väl iof fortförande en aning pimpad.

Mjo visst finns de.... men ja, RA-versionen är ju något pimpad precis som du sa.

Står om dem här: Tesla Systems & Wikipedia

Och en kille som byggt en stor själv: Tesla Coil

Inaktiv

Gillar att Co-Op blir allt mer vanligt

Medlem

coolt!
men videon var out of sync


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Var lite rädd att dom hade gjort nån slags basshunter-remix av hell march där i början

Medlem
Skrivet av shellsing:

basshunter-remix av hell march

Kan nog dyka upp lol. Frank Klepacki (stavning) är väl inte intresserad längre. :/

Medlem

Red alert 2 is the shit! Så länge dom har kvar samma gamla spelstil/interface är jag nöjd, sen dom b-iga mellansekvenserna är ju heller inget fel:D

Undrar om inte den tredje rasen kan var köttätande brödrostar. För det är väl ingen som sett?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Oxide:
Skrivet av shellsing:

basshunter-remix av hell march

Kan nog dyka upp lol. Frank Klepacki (stavning) är väl inte intresserad längre. :/

Han är nog ganska upptagen på Petroglyph.

Medlem

Bara jag som tycker grafiken är sämre än C&C3??


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

12
Skriv svar