Fler Street Fighter IV-karaktärer plåtade

Robot
Medlem
Fler Street Fighter IV-karaktärer plåtade

Kommer nog bli riktigt coolt

Medlem

Älskar första bilden... jag skulle också se likadan ut om jag fick se samma sak som Ryu får se.

Medlem

Guile? Är jag blind?

Inaktiv

Galet galant.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Riktigt läckert


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Ja det ser verkligen helt otroligt jäkla revulitionerande ut........ *suck*


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

var är guile?

Medlem

blanka såg inte så het ut

Medlem

Shit vilka stora ben kinesflickan har.

Medlem
Skrivet av moberg:

var är guile?

http://www.fz.se/bilder/?id=58640

Länge sedan du spelade SF eller ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Verkligen.... snyggt

Medlem
Skrivet av Kenchu:

Shit vilka stora ben kinesflickan har.

Hon har alltid haft kraftiga benmuskler i alla SF spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Ja det ser verkligen helt otroligt jäkla revulitionerande ut........ *suck*

Måste fråga, vad hade du förväntat dig? Att de lämnat fighting genre och börjat med ett RTS eller FPS???

Om det är gameplay du snackar om så förstår jag inte hur du har kunnat lista ut hur det kommer fungera och se ut på de där bilderna.

Medlem

blanke?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av sebulba666:

Ja det ser verkligen helt otroligt jäkla revulitionerande ut........ *suck*

Måste fråga, vad hade du förväntat dig? Att de lämnat fighting genre och börjat med ett RTS eller FPS???

Om det är gameplay du snackar om så förstår jag inte hur du har kunnat lista ut hur det kommer fungera och se ut på de där bilderna.

Ja det var precis vad jag hade förväntat mig......att flytta runt en stor guldfärgad fallos över ett ökenlandskap sen cloak:a den ,smyga fram bakom en KIA anställd och dunka den i huvudet på honom....

Och underskatta inte min förmåga att lista ut gameplay genom att titta på stillbilder man måste se det för att tro det.

Vissa har beskrivit det som att se Babben Larsson vid en dessertbuffé............Det etsar sig fast på hornhinnan för alltid...................för alltid

*suck*


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Bara jag som tycker Chun Li ser konstig ut?

Inaktiv

Förutom de 8 WW charsen + C.Viper så finns det bilder på denna nya ännu onamngivna char:
http://cheats.ign.com/dor/street-fighter-iv/768984/images/str...
http://cheats.ign.com/dor/street-fighter-iv/768984/images/str...
http://cheats.ign.com/dor/street-fighter-iv/768984/images/str...
http://cheats.ign.com/dor/street-fighter-iv/768984/images/str...

Det är även tillkännagivet att Akuma/Gouki kommer att finnas med, bilder finns dock ej på honom.
Vänta er en hel del nya bilder från japanska AOU-mässan imorgon, då SF4 kommer finnas spelbart där

Edit: Hittade lite info, den nya char'ens namn är Abel.

"The new World Warrior is Abel. Described as "a man without a past," Abel has gathered what little clues he can as he searches for remaining members of Shadoloo. As his tag line suggests, he has a terrible case of amnesia."

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av sebulba666:

Ja det ser verkligen helt otroligt jäkla revulitionerande ut........ *suck*

Måste fråga, vad hade du förväntat dig? Att de lämnat fighting genre och börjat med ett RTS eller FPS???

Om det är gameplay du snackar om så förstår jag inte hur du har kunnat lista ut hur det kommer fungera och se ut på de där bilderna.

Och underskatta inte min förmåga att lista ut gameplay genom att titta på stillbilder man måste se det för att tro det.

Jag tror rättare sagt att det är någon som har för höga tankar om sig själv. vilket var det senaste street fighter du lirade? Och säg inte för guds skull street fighter 2 -.-

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av sebulba666:

Ja det ser verkligen helt otroligt jäkla revulitionerande ut........ *suck*

Måste fråga, vad hade du förväntat dig? Att de lämnat fighting genre och börjat med ett RTS eller FPS???

Om det är gameplay du snackar om så förstår jag inte hur du har kunnat lista ut hur det kommer fungera och se ut på de där bilderna.

Och underskatta inte min förmåga att lista ut gameplay genom att titta på stillbilder man måste se det för att tro det.

Jag tror rättare sagt att det är någon som har för höga tankar om sig själv. vilket var det senaste street fighter du lirade? Och säg inte för guds skull street fighter 2 -.-

Hahaha du e vela fööö gooooo......... för höga tankar om mig själv haha jodu

Läste du inget annat i det inlägget.......tydligen inte för då kanske du hade sett att det var en aaaaning inslag av komik/överdrift i det och OM du läste det och inte förstog det så......jaaaaa vad säger man..

Och för GUDS skull har jag inte bara spelat SF2 usch å fy nej nej det vore juh som att synda samtidigt som man lägger sallad på en T-bone i Texas......

nej jag har nog inte spelat SF2 överhuvudtaget skulle jag tro......Men jag har juh för GUDS skull sett den Oscar-nominerade Street Fighter filmen med señor Van Damme(som på tal om det gör en underbar Dans ) <--Klicka.

ok ok underbar å underbar den var väl bra......eller sådär........................................ok den va skit precis som Street Fighter filmen...

Ja just det spelet ja....

Jag tycker att Street Fighter är till för äckligt bortskämda barn som bara lever på Cola och chips och som sparkar på sin morsa för att hans kompis har fått senaste Ratchet & Clank före honom..

Men det är MIN syn på saken så ta inte åt dig nu..

Ha d bäst / S

å glad all hjärtans dag på dig :heart:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

1
Skriv svar