Spore kläcks i höst

Robot
Inaktiv
Spore kläcks i höst

En Wii version blir det helt klart, väntat på detta spelet länge nu

Spore countdown is: 207 days, 12 hours, 47 minutes and 35 seconds.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Längtar så mycket..

Medlem

september.. löven som inte ens kommit än ska bort igen före spelet släpps :<

Medlem

Detta blir ett spel jag kommer att köpa direkt, utan att tveka en millisekund. Längtar som stryk efter detta. Så extremt bra spelidé, även omspelbart hur många gånger som helst.

För vad jag förstår så kommer ingen runda bli den andra lik.
Det där "Massively Singleplayer Metaverse" är något jag vill se mer av.

Tack för mig och PEACE OUT!

P.S. Det kommer förmodligen inte hända men, en PSP version skulle sitta helt rätt.

Medlem

Yay! Även en DS-version hade varit grym, men antagligen ännu mer otänkbar än PSP dito


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Oh! Wii-version.... men det blir nog till PC för mig ändå =P

Medlem

Whopdifucking dooo!


signatur

Bara gör det.

Medlem

det jag tycker verkar vara lite dåligt är att varelseskapandet verkar lite enformigt. det är iaf det som tycker verkar roligast, och alla varelser ser så likadana ut, samma stil och design liksom. man ser inga "alien" liknande varelser, inga människo-liknande varelser eller ormar, alla har samma stil och design, mycket synd.

Medlem

Jag kan knappt vänta!

Medlem

Två datum inom loppet av några timmar. Yay. (Syftar på nyheten om ME)

Medlem
Medlem

Det lär nog komma till Wii också,
när man skaffade Wii så tänkte man att den blir inte långlivad i detta hemmet,
men ack vad man bedrog sig, mer och mer orginella spel kommer och man blir bara mer och mer nöjd.

Medlem

Får se ifall det blir nåt spel av det här eller om det blir en öppen "sandbox" simulering. Har personligen alltid varit lite tveksam till att de kan binda samman alla de olika momenten till något vettigt utan att det blir alltför neddummat.

Med det sagt, längtar nyfiket på att slutligen få testa det

Medlem
Medlem

Lika gött som en stor slafsig kebabrulle.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Bara och hoppas att det har varit värt att vänta på, känns ju som att dom har hållit på och utvecklat spelet i evigheter nu men med Will Wright bakom spakarna kan det nog bli riktigt bra

Blir till o vänta lite till då....

Medlem
Inaktiv

Detta blir årets spel, det är vad jag tror


signatur

All men are cremated equal

Medlem

Den 4:e september är det jag som ska leka gud!

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Yay! Även en DS-version hade varit grym, men antagligen ännu mer otänkbar än PSP dito

Det kommer till DS. Och en version till mobiltelefoner.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Men lugna er nu, ni får nog se 2-3 ytterligare framflyttningar av releasen innan det är dags.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Yay! Även en DS-version hade varit grym, men antagligen ännu mer otänkbar än PSP dito

http://www.joystiq.com/2008/02/13/joystiq-impressions-spore-c...

Inaktiv
Inaktiv

Det här spelet är ju så ultimat, att inget annat spel kan slå det. Kommer vara ett spel som ligger längst fram i spelhyllan för en livstid.

*dräggel*


signatur

}{arry }{eck

1
Skriv svar