Blizzard-mässa i Paris i sommar

Robot
Medlem
Blizzard-mässa i Paris i sommar

Paris det låter långt ^)


signatur

Veni Vidi Vice

Inaktiv

Starcraft Online!!!

Medlem

Ge oss "World of Warcraft 2"

Iofs så är ryktet en ny ip (Intellectual property) tror jag det var.

Inaktiv

hmm Kanske ett release datum till StarCraft 2? Men det kanske är för tidigt för det.

Medlem

Hoppas du inte va seriös med WoW 2

För de första, om dom någonsin kommer göra en tvåa kommer dom inte göra det förens folk slutar spela WoW. det är fortfarande så många som spelar

För det andra skulle folk bli riktigt besvikna på en tvåa till wow med tanke på att det är ett rätt bra spel och folk kommer ha väldigt höga förhoppningar.
Blizzard är dock rätt kända för att göra bra uppföljare.

Det jag helst av allt skulle vilja se är ett starcraft mmo eller diablo 3.

Medlem

Antagligen kommer de att visa upp sitt nya "next-gen" MMO.

Medlem

Hoppas dem släpper en massa videos.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

som lasershock sa, nya mmot verkar vara toppen av den mässan. Jag blir fan lite sugen Aldrig varit på nått sådant stort evenemang tidigare

Jag har för mig också att jag hört ryckten om att det nya MMO-t kommer att vara någon helt annan story med andra karaktärer än tidigare, alltså inte starcraft, warcraft eller diablo

Medlem

*viftar med skylt* NO MORE MMOs! NO MORE MMOs!

Inaktiv

28-29 juni, då är jag ju på metaltown :/

Inaktiv

Tyvärr handlar det väl om något nytt till WOW...
Fast man kan ju hoppas på något helt nytt!

Medlem

De kanske tar efter en eve, entropia universe osv och uppdaterar grafikmotorn till wow?
Eller så kanske det är Warcraft 4? Det är det ingen som har nämnt..

Medlem

Hoppas att dom jobbar på Warcraft 4


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tror vi kommer se... Zerg! till SC2


signatur

Bara gör det.

Medlem

Skulle vara coolt med ett MMORPG/FPS typ som tabula rasa fast mycket bättre. Blizzard skulle behöva nått som tar AoC.

Inaktiv

jaaaa WC4 : ))

Medlem

Hoppas dom visar upp Diablo 3. Skulle vara coolt

Medlem

något nytt om starcraft 2 eller diablo 3. eller ett nytt MMORPG! Men snälla! Det finns ju tiotals mmorpgs nu! Inge mer tack! Inge mer! Speciellt inte från Blizzard! Ge oss istället ett rejält jävla mästerligt Diablo 3 eller Warcraft 4 eller varför inte Starcraft 2?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Detta ska jag åka på om jag får tag på biljett.

Medlem

Är det ett nytt spel så är det antagligen Diablo 3 eller möjligtvis en helt ny serie.

Medlem

Tippar mest på att det blir Diablo 3 eller en helt ny serie om något. Men min personliga skulle väl vara Warcraft 4.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kan ni som tjatar om diablo 3 förklara för mig hur det ska vara uppbyggt? ser inget som helst bra upplägg till det spelet. speciellt inte om det är ett mmo. varför kan man inte låta dom vila i frid och komma på nya väldigt bra spel, som d1 och d2 var.

Inaktiv

Inge WoW eller Starcraft III eller Diablo 3.

Men gärna Warcraft IV - kom igen! Skit kul spel ju!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar