Marvel Universe Online nedlagt

Inaktiv
Marvel Universe Online nedlagt

Kanske för det bättre, fast fanns kanske några som såg fram mot spelet.

Medlem

snyft
lär dock bli svårt att få det att funka


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hade inte ens hört talas om detta spelet, men av beskrivningen att dömma låter det mest som en mix av City of Heroes och City of Villains, inte mycket mer.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

Kanske synd, men jag gillar det för att ett MMO spel försvinner.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tror dom la ner det efter att de insåg att City of Heroes/Villains är aldeles för väl etablerat


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Tror dom la ner det efter att de insåg att City of Heroes/Villains är aldeles för väl etablerat

Hur ser det ut på den fronten förresten? Är det många som spelar det? Jag har alltid tyckt att det ser lite coolt ut men finns det något pvp i det spelet?

Medlem

har en kompis som är svårt beroende och visst finns det PvP vad jag kan förstå... Skurkar och hjältar kan raida varandras baser och liknande vilket verkar skoj. Själv håller jag mig till Mythos F.n.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Surt för de som såg fram emot det. Själv äger jag en kopia av City of Heroes+Villains, har bara inte kommit igång än.
Marvel föredrar jag som RPG i pappersform dock

Medlem

Neeeeej!!! Har aldrig hört talas om det.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

typiskt...
hade bara sett en mini trailer på spelet men hade iallafall lite förhoppningar. ännu ett icke fantasy mmo-spel i graven.

suck kommer bara va ¤%%"!& alver kvar när röken lagt sig.


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Tyckte det var intressant det dom som på E3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Marvel Universe Online var tänkt som ett MMO där du antar rollen som en superhjälte alternativt superskurk och drabbar samman med andra online i Marvel Comics universum."

Det lät ju ändå som en intressant idé.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

... Själv håller jag mig till Mythos F.n.

Mythos ftw.

1
Skriv svar