The Club-demo släppt

Robot
Avstängd
The Club-demo släppt

Kul men inget man köper, inte jag iaf.

Medlem

Vet inte hur det vill sig till PC men ruggigt dåligt på 360.

Medlem

Hm... spelet är grymt kul om man ser på det och spelar som det är tänkt. Är på många sätt som Tony Hawks men med vapen! Dissade först spelet men nu är jag upp i 10 timmars speltid och älskar det!!

Medlem

Nej tack...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Grafiken är nice, tyvärr har jag inte tid att testa alla spel jag ser längre utan jag kör på det jag tycker är roligt!

Medlem

Ska bli roligt att testa!

Medlem

Varför ingen torrent?

Inaktiv

Har beställt detta till min PS3! Spelet regerar.

Medlem

Njae testar demot på 360n

Medlem

Tyckte det var trisst på PS3, men sådana spel ska spelas på PC


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Gav ni upp projektet med torrents?

Medlem

Detta är enligt mig ett riktigt dåligt spel.

Medlem

Tankar ska testa nya musen med det här spelet :D:D:D

Inaktiv

Verkar småroligt men när jag inte kom vidare för att man inte kan ta sig över ~15cm höga hinder blev jag trött.

Medlem

lol, vägra starta med 3870.

Medlem

Dålig känsla...

Medlem

Spelet går inte att starta för mig. Skärmen blinkar vitt och sedan frågar spelet mig om jag vill stänga av det. Clickar jag nej får jag bara en vit ruta och måste döda processen.

Inaktiv

Manko: tur för dig jag slösade bort fem minuter på den här skiten, helt värdelöst

Medlem

tyckte att det kändes lite plastigt på 360'n, hade kunnat vara bättre men gubbarna rör sig mer livlöst än gubbarna i Advanced warfighter 2 på xboxen


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Redaktör
Skrivet av Silverfish:

Varför ingen torrent?

På grund av tekniska problem efter serverflytten häromdagen. Det kommer fixas framöver, men när nyheten skrevs var vår serverguru inte tillgänglig.


signatur
Inaktiv

Det kändes helt sterilt och icke-levande. Sedan låg ljudet en halv sekund efter hela tiden av någon anledning.


signatur

Kastike pappi.

Medlem

jöösses va stort.. är det ens värt besväret ?

Medlem

Länge sen jag spelade ett sånt IQ befriat spel, men de var skönt, Vill man bara gå runt och skjuta som en galen apa så tycker jag det är ett nice demo, till skillnad från stranglehold(som också är ett IQ befriat) så var detta kul , riktigt kul faktist.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

det här spelet lider verkligen av consolitis.

Medlem

Kul en stund men inget jag köper

Medlem

Var rätt trist i min mening.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv
Medlem

provade spelet på ps3`an och kommer inte offra nån mer tid på det, även om ett tangentbord möjligen hjälper spelet lite...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Var inte helt tokigt, hjärndöd linjär skjutare, ibland finns det inget som är roligare. Men menyerna såg ut som en riktigt dålig konsolportning.

12
Skriv svar