Spendera tid med teven och blivande paparazzikarriär

Inaktiv
Spendera tid med teven och blivande paparazzikarriär

Varje morgon går teven igång här hemma. Nyhetsmorgon är givet, och så gillar jag ju att ha lite mysigt bakgrundsljud när man fixar och trixar Nu när det är så sjukt varmt sover jag dessutom i soffan för det är svalare här ute och då kan man somna med teven på också. Älskar det!

Men, när man sen kommer till jobbet blir det ofta lite tevetid igen där när det vankas frukost. Barnkanalen eller Disney Toon brukar sättas igång och då kan man dåsa bort med sin kopp kaffe. Dock undrar jag varför alla barnprogram måste vara så kaotiska och högljudda nuförtiden? Känns som de fördummar barnen och pratar som om barn inte förstår något alls. Nej, tacka vet jag Björnes magasin och Fem myror

Ett barnprogram som dock är sjukt roligt är Fåret Shaun. Har ni inte sett det rekommenderar jag det skarpt, går runt 11-tiden vardagar på Barnkanalen!

Senare på kvällen avslutade jag den här omgången av sex and the city med filmen. Har bara sett den en gång innan, på bio, så det kändes rätt så lagom

Och nej, det ser inte så tomt och tråkigt ut här hemma, vet inte riktigt hur den här bilden blev, det är faktiskt massa mys och saker överallt..

Sen har jag en sista goding att bjuda på. Jag vet att man inte ska vara elak, men när jag såg denna madame på stan för ett tag sen kunde jag inte låta bli... Jag jagade ikapp henne och smygfotograferade hennes bakdel. Sen spydde jag lite hemligt i en buske.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Spendera tid med teven och blivande paparazzikarriär

Öhhh det där är min morsa...

Nä då men det hade varit kul om det varit.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

hoppas du inte har hennes gener då...


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

Shaun the Sheep är riktigt roligt. Trots att det är ett barnprogram sitter både jag och min gamle far (vi har samma sorts humor) och gapskrattar åt det.

Flakmonkey

Dressed for success! Undrar varför de inte har något stilakutliknande program som de har i England... skulle nog fungera bra här också ju

Medlem

Tänk på mig som satt på Harrys uteservering lite längre fram och åt då...kräktes lite i min egen mun.

Inaktiv

bara du inte kräktes i någon annans!


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Skrivet av SwingCat:

bara du inte kräktes i någon annans!

Det är möjligt att jag kräktes i någon annans mun också :/

Inaktiv

ÖRK


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
1
Skriv svar