Nytt från Rainbow Six: Vegas 2

Robot
Medlem
Nytt från Rainbow Six: Vegas 2

Gött, gött det här spelet verkar väldigt bra faktiskt

Medlem

Verkar mycket intressant


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Kan bli riktigt intressant!

Hmm, är det exakt samma motor som 1:an ?!

Medlem
Medlem

Gillade ettan och kommer förmodligen gilla tvåan

Medlem

Grafiken ser ganska lika ut, fast vet inte om det är samma. Tycker att spelet blir mer och mer intressant desto närmare release


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Ja, samma motor som 1:an dom har lärt sig lite mer om den och finputsat den lite mer bara.. hoppas Matchmaking systemet faktiskt funkar den här gången.. bille nästan aldrig funka för mig ;/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Giev mi! Riktigt sugen på V2 nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig


signatur
Medlem

Måste haaaaa Ettan var jävligt kul, tvåan verkar ännu roligare! Så najs med rankingsystem, teamwork och ravenshield banor =D

Medlem
Medlem

låter lite trist om man bara kan vara 2 i coop


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Arvid:

.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Måste haaaaa Ettan var jävligt kul, tvåan verkar ännu roligare! Så najs med rankingsystem, teamwork och ravenshield banor =D

Vad jag undrar är hur PC versionen kommer bli. På ettan så försvan väll rankingsystem och lite annat på PC versionen.

Vad kommer skilja på versionerna är vad jag undrar?


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Grymt kul att köra 4 pers co-op.. tråkigt med bara 2 players

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Arvid:

.

Inaktiv
Skrivet av Struggle:

låter lite trist om man bara kan vara 2 i coop

Mm, den detaljen sänkte hela spelet för mig. Vete tusan om jag kommer skaffa det nu. Sitter och spelar igenom ettan med mina två bröder en andra vända nu, inge kul om vi bara kan vara två i den här versionen :(.

Medlem

Bra att storyn finns även i co-op. Första spelets co-op var ju värdelöst på den biten.

Medlem

Hoppas de har fixat buggen som gjorde att det hängde sig när man spelade splitscreen co-op eller splitscreen multi på polarns 360...

Medlem

Hoppas att dom optimerar PC-versionen lite bättre denna gången. Oavsätt vilken dator man har får man alltid lite fps-drop, vilket är väldigt störigt !

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig

Vad var era förslag, var de att göra spelet mer som pre-raven shield eller att nerfa det ännu mer åt GOW-hållet där man är mr. rambo som räddar världen helt själv?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

detta är ett spel man seriöst längtar efter !

Medlem
Skrivet av parkar:
Skrivet av Struggle:

låter lite trist om man bara kan vara 2 i coop

Mm, den detaljen sänkte hela spelet för mig. Vete tusan om jag kommer skaffa det nu. Sitter och spelar igenom ettan med mina två bröder en andra vända nu, inge kul om vi bara kan vara två i den här versionen :(.

Har inte tänkt på att man bara lira 2 i Coop alls Trodde det var en självklarhet att man minst kunde spela 4 personer som man kunde i 1an. Isåfall så är det ingen idé för mig att skaffa det här.


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Kommer absolut INTE köpa detta liret....coop för fyra personer är ju halva grejen med Tom Clancy serien. Undrar hur det ligger till med saken?
Får kolla in på officiella sidan om fakta angående detta.

Skrivet av simulacra:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig

Vad var era förslag, var de att göra spelet mer som pre-raven shield eller att nerfa det ännu mer åt GOW-hållet där man är mr. rambo som räddar världen helt själv?

Är du rolig har du spelat spelet eller? Gillade du ettan kommer ju tvåan vara minst lika bra. Kan inte bli sämre. Mer taktik åt folket


signatur
Medlem

fi satan va skönt att dom fixat coop story nu, mums. coop coop coop!

Medlem

VILL HA!!!


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av b3TTy:

Hoppas att dom optimerar PC-versionen lite bättre denna gången. Oavsätt vilken dator man har får man alltid lite fps-drop, vilket är väldigt störigt !

Ser riktigt grymt ut det här spelet.
Jo men Vegas 1 om jag inte minns fel var ett av de första spelen att släppas med Unreal 3 motorn vilket inte ens innehöll en färdig Unreal Engine version.

Så räkna med att spelet kommer bli mycket snyggare och mer optimerat denna gång.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig

precis...är det lika fiasko som Vegas 1...kommer ni oxo märka av det. ettan gick ju knappt lira med den tidens gfxkort. Men jag hoppas o tror det är optimerat, finns fler inställningar för bättre fps...skiter fan i flygande däck !


signatur

Make a hole !

12
Skriv svar