Left Behind är gratis*

Robot
Medlem
Left Behind är gratis*

jo det här kommer säkert sälja jättebra haha =P

Medlem

Det här spelet är gratis, men vi tycker (och kräver) att du kan vara en sjysst kristen person och ge oss 5 dollar, för det får du ett spel, och en fribiljett till himmelen (Går ut om 3 år ), så ge oss pengar och njut av ett helt gratis spel!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Avstängd

Inte gratis i mina ögon

Inaktiv

Från tillverkarna av "charlie church mouse"? Trodde på allvar att trailern för den var en ploj som sedan skulle spåra ur till det riktiga spelet. Icke.

Köpa "gratis" spel av öppet religiöst utvecklingsföretag? Aldrig.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

finns några Left behind filmer också , har iaf 2an och filmen var ingen höjdare.

Medlem

Demot sög ganska hårt.

Inaktiv

Det är inte gratis om man måste betala $5.


signatur

War never changes.

Medlem

32kr är inte direkt gratis, nej.

Medlem

låter som ett resultat av en destruktiv sekts onda plan lol

Medlem

Hörde att Bioshock är gratis för 329:-

Medlem

Gratis hjärntvättningsförsök! Endast $5!

Medlem

Begränsat antal nedladdningsbara kopior?

Min bullshit-detektor exploderade just.

ctrl-c/ctrl-v för bövelen!

Medlem

men om det nu är så himla gratis gör det inget om jag laddar ner den från en annan källa och betalar convenience till denne? eller?

Medlem

Alla spel är gratis så länge du betalar för dom...typ:P

-_- gratis spel som kostar pengar vad härnäst? aja men kul att det är billigt i alal fall


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

rofl!! nu borde dom bara hålla sig j#!"#gt lugna med vad dom säger.

Medlem

"convenience fee", ja herrelol vad jag uppskattar deras begränsade upplaga av digitala kopior som inte kostar ett öre att framställa... Gratis my ass.

Inaktiv

nog det sämsta jag sett

Medlem

Ja just det, "gratis"

Medlem

Snabba er ner till Italien! Ferraribilar delas ut gratis för några miljoner..

Korrekt, gammalt psykologiskt knep detta köra med "gratis" och sedan fråga om betalt. Finns många studier om denna basala mänskliga reaktion och flertalet religösa "inriktningar" utnyttjar detta flitigt.
Senast för någon månad så var det en studie säkert fler läste om i dagstidningarna. Studenter på bibliotek som erbjöds en gratis fika visade sig vara betydligt mera benägna hjälpa när en främmade person kom senare och bad om hjälp med ett studierelaterat problem.

Som personligt exempel erbjöds jag en religös bok av en individ i ett köpcenter drygt tio år sedan. Följer ingen specifik tro och hade inga planer göra det heller men tänkte om den är gratis kan jag ju ta en titt och se vad det handlar om för allmänbildningen.

Och mycket riktig, så fort boken var i min hand kom frågan "Du kanske vill donera en slant, lite växelpengar sådär bara".

Rätt slugt parasitera på en i grunden god mänsklig reaktion, att välvilja sprider sig, för framstå som generös när man egentligen vill ta betalt pådyvla personer sin åsikt utan de bett om den.

Inaktiv

Oh my holy f*cking god! Detta var det mest kristna och mest värdelösa spel jag någonsin har spelat.
Skrattretande!


signatur

.

Inaktiv

Haha, blandade ihop Left Behind med Left 4 Dead. Left 4 Dead för 5 dollar skulle jag definitivt inte banga på. Men vem vill spela ett överreligiöst strategispel?

Medlem

Hehe , skeptisk men jaja

1
Skriv svar