Burnout Paradise

Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av Petah:

En sak som jag stör mig enormt på är att man inte kan skippa saker som man kör igång (till exempel racing, som jag för tredje gången råkar göra, enormt frustrerande att göra det IGEN!) :/

Om du hade lyssnat på speakern så borde du hört att man avbryter ett lopp genom att stanna bilen i några sekunder. Svårare än så är det inte.

Tycker förresten att det ser lite töntigt ut när bilen kraschar och man ser att den kör utan förare.

Orkar inte lyssna på allt snubben säger ^^ (eller så missar jag det)

Medlem

Det får bli att man köper sig en Burnout Paradise kasett i slutet på månaden hursom

Diggade demot så besviken blir man nog inte.

Medlem

Ni som ska köpa burnout, rekommenderar att ni köper från SIBAs hemsida, 536 kronor om ni använder kort och får det rakt i brevlådan.

Medlem

"Jag äger detta spel, men "
" - och jag hade garanterat införskaffat mig det - om priset inte var för högt."
"men så äger jag endast tre bilar och har således inte kört så mycket"
Altså sibbor, äger du spelet eller var priset för högt? Du måste ha köpt någon version då du äger tre bilar.

Edit : Har fattat nu. se inlägget nedan

Medlem
Skrivet av LongKalsing:

"Jag äger detta spel, men "
" - och jag hade garanterat införskaffat mig det - om priset inte var för högt."
"men så äger jag endast tre bilar och har således inte kört så mycket"
Altså sibbor, äger du spelet eller var priset för högt? Du måste ha köpt någon version då du äger tre bilar.

Jag är ingen polis eller nåt men det var lite kul att läsa det inlägget.

läs om läs rätt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

NU FATTADE JAG.
Stuntläget....... AHA

Tack

Medlem

Demot till detta spel gör det verkligen inte rättvisa. Fullversionen är som natt och dag om man jämför. Kolla in video-reviewen på Gamespot, de säger samma sak.

Medlem

Detta spel går för snabbt, jag hinner inte med att reagera förrän jag krockar in i något o det är skittråkigt.

Medlem

Xbox Live + Burnout Paradise <3

Medlem

Hellt suveränt spel. Rekommenderar att man klarar super jumps, billboards eller smashes man får en super custom bil av varje. Super jumpsbilen är min favorit den är en grymnt snabb stuntbil som jag bara använder just nu.

Redaktör
Skrivet av Gaara:

Detta spel går för snabbt, jag hinner inte med att reagera förrän jag krockar in i något o det är skittråkigt.

Tack för den kommentaren! Fruktade att åldern börjat inverka menligt på min reaktionsförmåga, du ger mig hoppet åter. Men jag håller inte med om att det är skittråkigt. Utmanande är det, men det kan jag leva med då liret i övrigt är riktigt vasst.


signatur
Inaktiv

bra spel men besviken på musiken :S

KoP
Medlem
Skrivet av Krigshot:

bra spel men besviken på musiken :S

Lyssna på egen musik medans du spelar då..

VA?? gillar ni inte guns´n´ roses


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns som en lite väl optimistisk recension. Att dom skippat en retry-funktion om man förlorar är ju helt bedrövligt. Riktigt irriterande att behöva köra igenom hela stan igen bara för att starta om racet tack vare att man krockade i sista kurvan. Sen är det lite tråkigt att dom ändrat på läget där man ska krocka så många bilar som möjligt i en korsning. Det var riktigt kul i 3an
Bortsett från det var väl demot helt ok.

Själv har jag alltid ratat Burnout spelen, avskyt arkad bebis räsern med en massa blinkande pilar som svävad i luften när man skulle svänga osv..

Det här liret är dock helt fantastiskt, samma grund ide men genomförandet är ju helt suveränt. Här har bygget en hel stad som man har ful frihet i att bränna omkring i och rejsa med eller utan polare.
Dom har gjort det så snyggt och med en sån kvalitet att som man bara inte kan sluta beundra när man sitter och spelar.

Ända folk klagar folk på spelet?! ..över är att man krashar hela tiden och att det går för fort!? ..hålla det är hela grund idéen!! Det skall ju vara en utmaning eller skulle man ta bort skademodellen så att man bara studsar omkring? Ett tips för dom som tycker att det går för fort när man har full gas och nitro intryckt och gör sisådär 300 -350 knyck i tät stadstrafik.. - köp inte detta spel.

Det är en utmaning att köra racen och jag har dagens tips till dom som har svårt att klara dom eller tycker att dom krockar hela tiden. Det finns en broms!! ..2st tom.! lär dig kombinera gas, e-brake och vanlig broms och släpp på gasen då o då så kommer det gå bättre... tänk på att du kan ta en egen väg också, så slipper du sitta och köra slalom igenom kaoset som ledar bilarna ofta lämnar efter sig. Jag menar även den bästa har svårt att väja för "flygande" bilar.. btw påminner ibland om biljakten i Bad Boys II.
8)

Folk gnäller om retry.. kom igen.. har ni bråttom med att klarar av spelet eller? .. det är bara stanna vid ett annat lyse och raca ner och försöka igen.. sluta stressa och njuuut utav spelet!

Ritkigt bra köp, även för simulator junkieen.. man behöver ett sånt här lir i sin samling.
;):up::D:evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jättebra recension! Håller helt med att i Revenge tappade man känslan i spelet då det bara var att plöja genom trafiken. Var så rädd att det också skulle vara så i Paradise. men som tur var inte! Skitkul spel iallafall men saknar faktiskt att det inte finns race med vägspärrar. Tycker det borde finnas som ett alternativ så inte alla förare virrar runt och inte hittar, och så att man kan slå hastighetsrekord på en viss byggd bana.

swe.-SiOUX-.swe: Håller med dig om att alla som klagar över att man kraschar för mycket är tråkigt. Det handlar om koncentration och disciplin. Det är väldigt lätt att köra överhastighet med plattan i backen, men det går inte i längden då man måste sakta ner för att kunna kontrollera framförvarande.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

verkar riktigt bra, synd bara att alla 369/PS3 spel är så dyra >.<


signatur

B lup

Medlem

536 Kronor, inte *så* dyrt med tanke på att det är ett konsolspel ^^

Medlem

499:- på elgiganten.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har precis köpt PS3 men har inte köpt något spel. Laddade hem Burnout demot och vart såld. Så det ska jag köpa till helgen
Fett roligt och snyggt spel.

Retry är överskattat. Älskar friheten med att bara susa omkring utan att behöva retry, lite som i GTA


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

bästa bilspelet någonsin... det fick mig att köpa ps eye-kameran, bara för att den där mugshot-funktionen vid takedowns är så ruskigt kul visst kraschar man ibland, men det är väl ungefär vad man kan vänta sig när man kör i mach 12 genom stadstrafik.. fartkänslan är underbar.. retry-prylen är ju rätt onödig med tanke på att det finns hundratals events, så var man än är kan man ju alltid köra nåt annat direkt..

Medlem

faktsikt mycket roligt spel:)

Medlem

Har faktiskt funderat på att köpa Burnout Takedown men inte vetat om de är värt pengarna men blir mer övertygad nu efter denna recension!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Detta spelet har ju utvecklats ganska... mycket sedan release. Tycker att de som slopade det innan borde ta sig en titt igen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

12
Skriv svar