Savage 2 släppt

Inaktiv
Savage 2 släppt

Grymt spel, väldigt kul. Svårt i meele dock

Medlem

5 timmar, lite väl snålt kanske..

Inaktiv

Tycker det är väldigt bra och ett väldigt bra sätt att släppa ett spel.

Medlem
Skrivet av Detrol:

5 timmar, lite väl snålt kanske..

Ett 5 timmar långt demo är ganska mycket enligt min mening.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Detrol:

5 timmar, lite väl snålt kanske..

Det är ju hela spelet, inte någon trial version som du får testa.

Utöver det så kan du spela hur mycket du vill över LAN utan någon kostnad överhuvudtaget.

Är inte det bra deal för ett demo så är det något fel på dig

Att spelet sedan kostar ~188 kronor, gör att man har ett förbannat bra deal. Nya spe till PC brukar ju gå på ungefär 400 spänn.


signatur

???????????????

Medlem

För den delen. När får vi se en recension av Savage 2 på FZ? Testexemplar kan ni nog få på fem sekunder om ni frågar. Om de nu inte redan skickat till er


signatur

???????????????

Medlem

Det var något mer som inte fanns med i demon vet jag. Typ statsen sparades inte eller något... minns inte riktigt vad det var bara.

Medlem

Helt otroligt vilken fantastiskt bra idé att släppa ett spel!
Vilket föredöme! Om man läst lite utav den otroliga långa diskussionen om CoD4s piratkopiering är ju detta precis vad alla som piratkopierar spel använder som argument för att de ska få ladda ner o "testa" spel. Fantastiskt

Inaktiv

Sjukt roligt spel, (Haft ögonen på ett tag) så jävlar bra koncept.
Jag e CoD4a "pro" men jag kan helt enkelt inte slita mig från detta spelet XD blir väll att lägga cod4 kariären på hyllan ?

S2 ett spel jag rekomenderar till alla "RTS/FPS/RPG" lirare

Medlem

Mycket bra upplägg som demo, måste testa bara för att


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av ToTTo:

Sjukt roligt spel, (Haft ögonen på ett tag) så jävlar bra koncept.
Jag e CoD4a "pro" men jag kan helt enkelt inte slita mig från detta spelet XD blir väll att lägga cod4 kariären på hyllan ?

S2 ett spel jag rekomenderar till alla "RTS/FPS/RPG" lirare

Oj, nu bara måste jag ladda ner o testa!

Medlem

Ah! Äntligen! Grymt spel! Kommer ihåg när man satt på ett Lan med polarna och spelade detta. Mumma.

Medlem

Jag var besviken, tyckte Savage 1 var bättre.

Medlem

Kanske värt att prova, första spelet var ju riktigt roligt

Medlem

Jag var också besviken =/
Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men lite besviken blev jag allt.
Grafiken är det iaf ingenting fel på, fungerar alldeles utmärkt och ser bra ut.

Medlem

fan vad litet spel, inte ens en gig. oerhört lite för ett spel som släpps 2008, eller är det bara jag?
nåja, laddar väl hem och testar då, kan ju inte skada

Medlem

För er som tyckte att Savage 2 var alldeles för dyrt så kan ni ju alltid ta och ladda ned Savage 1 gratis. S2 Games släppte det fritt för över ett år sedan.

Det är ju inte lika snyggt såklart, men rätt kul att spela och så slipper ni ju att bli helt ruinerade. (Ja, ni hörde lite ironi i min röst).

Savage for free

1
Skriv svar