Patchat - Star Wars: Galaxies

Robot
Medlem
Patchat - Star Wars: Galaxies

*zzzz*

Medlem

Haha, spelar folk detta fortfarande... öh.. uppenbarligen

Medlem

Hmm... nja bättre att stödja nån av emu servrarna.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Mmhm, ska de patcha så patcha tillabks till de äldre versionerna som folk gillade.. men det är de väl för malliga för... idioter..

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Katana:

Mmhm, ska de patcha så patcha tillabks till de äldre versionerna som folk gillade.. men det är de väl för malliga för... idioter..

jo, man hade lyckan att lira SWG dom åren innan dom sabbade det,
jisses va kul man hade, man var djurtämjare och image designer och var enormt lycklig.

HMB
Medlem

Trist att dom pajjade spelet med combat upgraden eller vad det var. Grymt trevligt spel när det var på sin top

Medlem

Jag som trodde att jag aldrig skulle få se en nyhet med SWG i rubriken mer.

Men se där... Fast ger dem sig aldrig? Vore det inte bättre att marknadsföra typ ett SWG2 istället?

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Katana:

Mmhm, ska de patcha så patcha tillabks till de äldre versionerna som folk gillade.. men det är de väl för malliga för... idioter..

jo, man hade lyckan att lira SWG dom åren innan dom sabbade det,
jisses va kul man hade, man var djurtämjare och image designer och var enormt lycklig.

Ja, fyfan va kul det här spelet var. Ett riktigt online RPG, till skillnad från de nuvarande. DE/Fencer var inte bästa PvP builden dock...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vilka tider.. Fyfan va kul man hade. Jag hade en shop utanför theed, precis när vehicles som, de sålde som smör ;D Bouty Hunter va ju grymmt kul med

Inaktiv

Updateras det där spelet fortfarande.. trodde det var dött typ?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

När jag läser om SW Galaxies så tänker jag alltid på den här:
[http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20030628]

Medlem

Ja innan de gjorde om hela systemet var SWG ett helt underbart spel.

DE/Fencer .. mja.. Mpistoleer + BH pistol med en geonosian pistol med krayttissue och 30% dmgslice. Innan de började med massa stunresistance på armor. Man sprang omkring och fanshotta ihjäl stora grupper De var tider det

Medlem

spelar ingen roll vad vi som inte spelar spelet tycker imo.

Dom som spelar det tycker säkert det är trevligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Prövade att lira i en månad för ett tag sen och tycker faktiskt att de har fått till det hela riktigt bra nu. Visst tappade de bollen med CU men så illa var det ändå inte. Spelet var ju långt ifrån perfekt innan.

Jag menar, hur kul var det att om man ville döda något så behövde man bestämt skaffa buffar från en doktor. Folk verkar endast komma ihåg det positiva från pre-CU.

Medlem
Skrivet av Katana:

Mmhm, ska de patcha så patcha tillabks till de äldre versionerna som folk gillade.. men det är de väl för malliga för... idioter..

SOE borde förbjudas att göra spel ... måste ju vara industrins största mongon

Inaktiv

håller med er alla
bättre förr..wtf hände?
nötter SOE

lite mycket WTS spam typ vid Corellia eller vad stället nu hette..
men va fan, it's all good!
då kunde man i alla fall fly till sin egna stad eller åtminstonde sitt egna hus..till skillnad från dagens mmo som handlar om att idla i storstäder och runka i takt på slagfälten..

jag vill flyga tiefighter igen!!..nej just det, jag var ju rebell...erm

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Haha, spelar folk detta fortfarande... öh.. uppenbarligen

Word.

1
Skriv svar