Två Team Fortress 2-banor i vinter

Robot
Medlem

badlands är kul, framförallt för att den är så concvänlig. men vet inte om det är lika rolig nu.

m1
Medlem

weee, det är välkommet. hoppas båda blir ctf.

Medlem

oh, trevligt. Pyro ftw!

Inaktiv

För tokhypat. Så bra är det inte.

Medlem

Så djäkla kul spel. Scout och Demoman är lätt favoriterna.

Medlem

Ta tillbaka flaggorna, möjligheten för Engineers att reparera armor och för guds skull, låt mig som engineer bygga 2 saker, antingen 2 turrets eller 2 dispeners, eller 1 turret och 1 dispenser...

Medlem

Yatta! Mer maps! Mer Achivements! Pyro ftw!

Medlem

more is better och engyär perfekt som den är nu , bra com mellan engies i laget gör ett anfall till en slaktfest när man kommer mot deras intallationer

Skulle vilja få upp hastigheten på rocketgubben en pytte pytte liten .

älskar spelet och inte haft så kul i ett mp spel på länge .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Old news! detta utannoserades i fredags av shacknews och de flesta som har någon koll på internet vet om detta. Kan ni inte ens kolla uppsaker fort ?

Kolla upp om detta stämmer i stället http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=643407
enlgit ett forum inlägg på steams forum kommer solider nerfas och pyro att uppas till den patchen med , steam har offesielt inte sagt det ännu men de har inte nekat att det kommer ske ännu. Vissa källor på står att detta är mycket troligt.

Medlem

"Unfortunately for TF2maps.net user Buster Charlie, today's news comes hot on the heels of his recently announced Badlands remake."

Måste vara sledet för den killen.
Darkmoor: Chilla? FZ har också helg.

TF2 är roligt, synd dock att det inte är så många som spelar.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Ta tillbaka flaggorna, möjligheten för Engineers att reparera armor och för guds skull, låt mig som engineer bygga 2 saker, antingen 2 turrets eller 2 dispeners, eller 1 turret och 1 dispenser...

Nah, bygga 2 turrets skulle inte fungera direkt, inte 2 dispensers heller då det blir en rejäl dispenstankning isf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Fett. Badlands är en favvis som jag saknat. Den, Casbah och Avanti.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

TF2 är roligt, synd dock att det inte är så många som spelar.

8000 spelare just nu. Fler än CoD och ET:QW. "Inte så många som spelar", jojo... Löjligt många som spelar om du frågar mig. Typiskt CS- och WoW-människor. Allt under miljonen spelare eller whatever är smått.

Inaktiv

Jag undrar om achievement packet kommer tillsammans med dom här banorna :S , jag hoppas packet kommer tidigare... Man blir ju så addicted till achievements


signatur

[Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz][PSU: Hiper ATX 580W][RAM:Corsair TWIN2X 6400 DDR2 (2x1024MB)][GPU: Sapphire Radeon X1950XT 256MB]

Medlem
Medlem
Skrivet av Håkan:

"Unfortunately for TF2maps.net user Buster Charlie, today's news comes hot on the heels of his recently announced Badlands remake."

Måste vara sledet för den killen.
Darkmoor: Chilla? FZ har också helg.

TF2 är roligt, synd dock att det inte är så många som spelar.

vaaa? nåra spelar du måste skämta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Namron:
Skrivet av Håkan:

TF2 är roligt, synd dock att det inte är så många som spelar.

8000 spelare just nu. Fler än CoD och ET:QW. "Inte så många som spelar", jojo... Löjligt många som spelar om du frågar mig. Typiskt CS- och WoW-människor. Allt under miljonen spelare eller whatever är smått.

hörru inte skämta med oss cs spelare

spelar både tf2,cs,wow, o andra lir man får inte dra alla över en kam tror snarare att det är en bitter quake lirare


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Trevlig! Fler banor uppskattas alltid!
Otroligt roligt spel är det!

Medlem

Notumforce & Namron: Jag spelar CS:S också.
Tycker bara det brukar vara svagt med servrar med spelare på när man kollar.
Kanske inte är SÅ få som spelar.

Medlem

Komemr aldrig glömma PC Gamers recension där recensenten påpekar att spelet är SNYGGASTE NÅGONSIN, bättre än Crysis på Max... yeah... right...

Medlem
Medlem

Hoppas banorna släpps tillsammans med en patch till PS3.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Snowman01: haha, samma här xD

Medlem

Oh yea, TF2 är bästa multiplayer-liret på evigheter. Mer banor skulle sitta finfint. Var så längesen jag spelade TF att jag inte ens minns vilken Badlands var... men det kommer nog när man får spela den

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Komemr aldrig glömma PC Gamers recension där recensenten påpekar att spelet är SNYGGASTE NÅGONSIN, bättre än Crysis på Max... yeah... right...

Tycker TF2 bevisar att så "snygg" grafik som möjligt inte är allt - tf2 är så långt från den fotografiska grafik som crysis försöker nå men trots det tycker jag att tf2 är skönare att se på. Att spela. Att avnjuta.

Inaktiv
Skrivet av mullins:
Skrivet av Snowman01:

Komemr aldrig glömma PC Gamers recension där recensenten påpekar att spelet är SNYGGASTE NÅGONSIN, bättre än Crysis på Max... yeah... right...

Tycker TF2 bevisar att så "snygg" grafik som möjligt inte är allt - tf2 är så långt från den fotografiska grafik som crysis försöker nå men trots det tycker jag att tf2 är skönare att se på. Att spela. Att avnjuta.

håller med mullins TF2 är snyggare än Crysis på max då inte menat att spelet är mest realistiskt utan att spelet är snyggare modeller klockrena maps klockrena allt är perfekt spelet känns skönare och ögonen njuter av att se spelet vilket man inte kan göra om att den gör i Crysis "häftiga" explosioner.
Det är dags för spel utvecklare att fatta att det inte är top grafik som behövs utan bara bra gjord grafik vilket tyvär har blivit sällsynt på senare år, där för tycker jag med andra att Valve gör ett fantastikst jobb med sina episoder och liknade de bygger på en "gamal" motor idagesn syfte men de utnyttjar den till max och gör det på snyggt sätt vilket man inte ser i något av dagens spel tyvär så har varken crysis eller ut3 lykats med just det där att få till den perfekta känslan, ut2004 hade det men inte ut3 osv.

Medlem

TF2 är lugnt det roligaste Teamplay spelet.. Här måste man jobba ihop.. Visst går det att spela John Rambo men det är inte dom som avgör hela striden. Ser framihop nya banor och nya achivements

Medlem

Det vore kul ifall warpath och avanti dök upp till tf2, då jag saknar dessa banor från tfc.

Medlem

Kanske är helt ute och cyklar nu men Badlands, var inte det banan du gasar ihjäl det andra laget?

12
Skriv svar