Postal-trailer i HD-format

Robot
Medlem
Postal-trailer i HD-format

Ser nice ut, jag visste inte att helvetet hade frysit till is.

Medlem

Man blir faktiskt förvånad, både postal och In the name of the King ser helt okej ut och är ett stor kliv framåt för Uwe Boll. Jag tyckte jag såg ett par grisar flyga utanför fönstret


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snygga chicks (A)

Filmen verkar jävligt frän!

Medlem

Faktiskt, ser ju intressant ut. Tyckte det kändes lite kallt som sagt ^^

Medlem

Att förkorta iallafall till iaf i en nyhet känns rätt fail. :/ Ball trailer, ska lätt se filmen!

Medlem
Skrivet av Panimala:

Att förkorta iallafall till iaf i en nyhet känns rätt fail.

Hoppsan! Sånt där händer så lätt.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Supernice!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bara jag som tyckde den såg kass ut och inte innehöll den råa stil som man finner i Postal? (iaf 2an).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Stavfel i spelinfon
"och i din sjuka gärna har du bestämt dig för att"
Borde vara 'hjärna' istället för 'gärna' förmodar jag

Det här kommer vara bästa filmen år 2008.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Bara jag som tyckde den såg kass ut och inte innehöll den råa stil som man finner i Postal? (iaf 2an).

Finns fler trailers som är lite mer blodigare än denna. Kolla på hemsidan så har du en R-rated trailer. Den är kanske inte så mycket blodigare och den censurerar en del men jag antar att censureringen är borttagen i filmen sen.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av ElyziuM:

Bara jag som tyckde den såg kass ut och inte innehöll den råa stil som man finner i Postal? (iaf 2an).

Finns fler trailers som är lite mer blodigare än denna. Kolla på hemsidan så har du en R-rated trailer. Den är kanske inte så mycket blodigare och den censurerar en del men jag antar att censureringen är borttagen i filmen sen.

Den här är ju också R-rated?

Medlem

Ett givet köp för min del ser hel festlig ut. Gillade alldrig spelen men lär gilla filmen.

Medlem

har sett alla Uwe bolls spelfilmer, men just "Portal" och "In the name of the king" ser jävligt mycket bättre ut än allt tidigare. Det enda som har varit bra ifrån Uwe måste faktiskt vara Alone in the dark.

Medlem

Underbart.. Den lär vara bra

Medlem

Har inte denna redan gått på bio i usa?? när kan den tänkas komma till sverige?

Oft: Vet någon när Hitman Filmen kommer??

*edit* såg att det var första feb som gällde


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Preview Denna kommer bli grym ju. De tre första minuterna typ


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Stängde av trailern efter 45 sek, usch vilken skit!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Såg verkligen sjukt kass ut =/

Medlem

Inte riktigt my kind of thing :/

Inaktiv

Ser helt okej ut men alla vet att alla Uwe's filmer är kassa så det blir nog inget för mig.


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

ptr
Medlem

haha varför är jag inte förvånad att Rick Hoffman är med?

Medlem

wtf??? total skit

sånt här får nästan mig att go postal

Varför inte utnyttja en bra idé fylld med svart humor och iaf en vettigare story än det här?

Medlem

Han som spelade Bush var iaf riktigt lik(tycker jag):-)

Inaktiv

Innan MILeS inlägg 90% sa att filmen ser skit ball ut.
Efter MILeS inlägg 80% sa att filmen ser skit kass ut.

Hmmm -_o

iaf, kommer ju se filmen, det är nog den ända filmen uwe har lyckats med.

Inaktiv

Hatar verkligen Postalspelen.. Men denna film ser ju ganska kul ut! Trots att det är Uwe

Medlem

Jag vill att Robert Rodriguez och Quentin Tarantino skulle mekka i hopp en trilogi om Postal ! Då får man iaf se folk bli ner pissade som i spelet

Medlem

Varför inte ta någon som har en röst som iaf liknar Postal guys-röst? Tycker hans röst är en del av vad som gör spelena roliga.

Medlem

Nu väntar jag bara på att Jack Thompson ska fördömma filmen (om han inte redan gjort det).

Medlem

Verkar helt värdelös.

123
Skriv svar