Zombie Panic uppdaterat, 1.1b hos FZ

Robot
Medlem
Zombie Panic uppdaterat, 1.1b hos FZ

Bra grejer

Medlem

Är detta en SP eller MP mod?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

mp


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hur startar jag det? dyker ej upp i Steam


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Härlig mod, rekommenderas starkt.

Medlem

obalanserat och faktist rätt tråkigt

Medlem

Hur får ni det att funka? Så fort jag installerar står det att den installerar till steam/steamapps/SourceMods men den mappen är tom :/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

den installerar det i program files/steam/steamapps/SourceMods eller program/steam/steamapps/SourceMods vad du än väljer. Kopiera därför den till din steam map.

Medlem

tack! Det borde funka nu


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Tycker spelet är grymt roligt och har mycket potential. En del saker är lite obalanserade, men de flesta sakerna handlar bara om taktik och olika spelsätt beroende på vilken sida man väljer.

Medlem

Ah ska ta och testa den här modden. Verkar rätt kul

Medlem

Vill ha en source version av brian bread.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Vill ha en source version av brian bread.

It's on its way.

Fast kommer troligen ut år 2492 eller så dör det helt... :\

DVS om du menade BRAIN Bread

Medlem

- För få spawn-points på banorna (flera spelare spawnar i varandra)
- Så där lagom halvbuggigt med bl.a. spelarlistor och tid kvar på banan etc.
- Fler spelare som abusar voice-chat och är lame-ass-punks än vad man trodde möjligt
- Allmänt segt gameplay

Ingen hit för mig iaf. Nu är jag dock ingen som bara gnäller utan ser stor potential här - frågan är bara om det kan konkurrera i längden mot kommersiella varianter på samma tema.

Inaktiv

zombiemaster är ju grymt mycket bättre, fast där är det ju alla mot zombiesarna (förutom den som är zombiemaster) testa detta istället om ni missat

Medlem

Nej usch det här var verkligen inget vidare. Segt och skittråkigt att spela som zombie och inte så värst kul att vara människa heller. Ingen fart alls.

Inaktiv

Jag tyckte det var riktigt kul. Ska ta och testa Zombie Master nu.

Medlem

Fin pärla, behöver poleras lite.. får ta å testa denna versionen..

Medlem

Holy shit!? Vad är Zombie Panic för något?! Kan man spela det om man har köpt HL2 Orange Box? Jag har också HL2 Episode 1 fodralet (spelet) samt HL2 spelet med CS Source men orkar inte installera CS SOURCE....

Räcker det bara om man har HL2 installerat?! Hur skaffar jag detta isåfall?!

EDIT: Om det finns något bättre zombie mod så är ni välkommna att tipsa mig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Du behöver ha Source SDK base installerat. Det är allt.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Nej usch det här var verkligen inget vidare. Segt och skittråkigt att spela som zombie och inte så värst kul att vara människa heller. Ingen fart alls.

Äsch.
Zombiespel ska mest gå ut på att hundratals slöa zombies jagar dig medans dina skott tar slut och din enda och sista räddning är kniven.
För att inse lite senare att det är lika bra att använda kniven på dig själv.

Så ska zombiespel vara imho

Medlem
Skrivet av hansen:
Skrivet av Spectral:

Nej usch det här var verkligen inget vidare. Segt och skittråkigt att spela som zombie och inte så värst kul att vara människa heller. Ingen fart alls.

Äsch.
Zombiespel ska mest gå ut på att hundratals slöa zombies jagar dig medans dina skott tar slut och din enda och sista räddning är kniven.
För att inse lite senare att det är lika bra att använda kniven på dig själv.

Så ska zombiespel vara imho

Men här är det inte hundratals zombies som jagar en. Här sitter allt folk uppe på en lyktstolpe eller nåt annat skit medans det står 3-4 zombies nedanför. Men men, det är ju bara en beta så jag hoppas banorna modifieras och poleras en hel del.

Medlem

Enda jag kan klaga på så där på rak arm är att man faktis skulle få börga med lite mer ammo i vanliga pistolen ,, Lr göra så att den iaf kan döda en zombie på ett halft mag


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar