Tack för onlinespel

Inaktiv
Tack för onlinespel

Tack vare att jag har sju kronor, och ingen tid kvar på WoW, samt att vårat XB360 har dött så har dom senaste dagarna i mitt liv varit proppade med onlinespel, och bra är det! Idag ska jag enligt min mamma laga sushi av alla maträtter, så nu är det upp till bevis om mina kunskaper inom sushispel ska löna av sig.
Det känns lite trist att det har gått så långt att jag sitter och spelar kassa onlinespel bara för att 360 är trasigt, och tiden är slut.
Ett speltips är dock "Diner Dash", väldigt beroendeframkallande.
Spelet går ut på att man är en f.d kontors(?)arbetare, och man tröttnar på sitt jobb, och du öppnar då en resturang. Du styr över Flo, som är huvudkaraktären med olika stora ögon samt för stort huvud för sitt eget bästa, och tar beställningar, placerar folk vid bord, lämnar beställningar, tar notan och tar undan från bordet. Visst det är kul, och ibland helt omöjligt, men också sjukt repetivt, du spelar genom fyra olika resturanger,(efter den fjärde kommer en överraskning som jag inte tänker avslöja ifall någon faktiskt köper spelet.) och det är samma sak hela tiden. Lite trist.

Min lilla hunds valpar borde komma vilken dag som helst nu, och det vet jag inte riktigt hur jag känner inför. Visst valpar är ju helt gudomligt söta, men det faktum att vi skulle ha parat våran förra hund, min hund, gör det hela lite ledsamt, och det faktum att det bara är fem dagar kvar, tills det var ett år hon dog gör mig så extremt nedstämd så det finns inte. Jag hittar bilder på henne som jag inte ens visste fanns och då blir jag bara påmind om hur underbar hon var, och hur fruktansvärt svårt det är att klara sig utan henne.
Life's a bitch.

#blogg

Medlem
Tack för onlinespel

Dig har jag inte sett förut.
Välkommen och sådant.

Medlem
Skrivet av Kelet:

Dig har jag inte sett förut.
Välkommen och sådant.

Inaktiv
1
Skriv svar