Ryu och Ken från Street Fighter IV plåtade

Robot
Medlem
Ryu och Ken från Street Fighter IV plåtade

På bl.a. 1up är det många som dissar grafiken (artwork) och tycker den ser gräslig ut.
Jag tycker det ser ascoolt ut. Unikt och lättidentifierat. De ser ju inte ut som i de äldre spelen men man ser direkt vilket spel det handlar om.
Kul att Capcom vågar ta ut svängarna lite.

Medlem

förstår inte varför folk klagar på grafiken i det här. personligen tycker jag det ser jävligt stylish och hett ut. speciellt i rörelse. bakgrunderna är vackra, karaktärerna likaså.

mycket mer intressant än nya soul calibur t.ex, då detta har så otroligt mycket mer visuell själ och personlighet.

ser verkligen fram emot det här.

Inaktiv

Gillar det skarpt, många är för grafikkåta i dessa dagar.
När trailern som bilderna är tagna ifrån kom så skrev de ju att det var ung 2% klart om jag inte har fel.

Jag skulle vilja se folk som klagar sätta sig ner och göra någe bättre.

Medlem

Jag håller med ovanstående, ser förjävla läckert ut det här spelet.

Och en liten pik på rubriken, Ryu heter han väl ändå?

Inaktiv

kan nog bli schysst..

Medlem

Ser väldigt bra ut. Spelet skulle inte passa om det hade grafik som soul calibur tex. SF har nästan alltid haft en teknad still


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om Street Fighter inte utspelar sig i en 2D-miljö är det inte Street Figter anser jag. Men det är också därför jag älskar det.

Medlem

Jag tycker inte att stilen på grafiken är dålig, men den kunde varit bättre. Det sämsta tycker jag är benen på Ryu och Ken, det ser faktiskt bara konstigt ut, nästan som karikatyr.

3D grafiken är det inge fel på men jag hade föredragit 2D ändå. Men jag förstår att Capcom valde att ha grafiken i 3D för att locka nya spelare och det kan jag respektera.

Sen tycker jag det är väldigt tråkigt att dom valt att ta bort parreringar. Jag hoppas "saves" och "revenge" kompletterar.

Medlem

Tycker inte det ser jättebra ut, helt okey men det finns helt klart mycket att jobba på..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tycker att grafiken ser helt ok ut men Ryu och Ken liknar mer bodybuilders än kampsportsutövare, lite löjligt biffiga.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ser så förbannat härligt ut. Håller dock med om att dom ser lite väl biffiga ut.

Medlem

Alla vet väl att Ken är Ryus bitch, eller hur?
Bra, skulle bara kolla.

Inaktiv

anledningen till att de ser biffiga ut är ju att de fick höra att ett Riktigt Street fighter skulle släppas så de började träna som fean

Medlem

Oj, gillade grafiken stenhårt. tycker det passar street fighter mycket bra.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Jag diggar verkligen stilen, och det verkar inte brista på animationsdetaljerna heller, vilket gläder mig. Men för sjuttsingen kom ifrån huvudgubbarna snart och visa mig Guile!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Det där ser grymt ut!

Medlem

Haha, dammade av mitt gamla hederliga SNES och blåste ur Street Fighter II kassetten och satte mig för att lira några omgångar. Jag tror att detta kan blir riktigt jävla nice faktiskt, riktigt kul att de vågar gå emot trenden och fortsätter med 2D samtidigt som de piffar till grafiken på ett unikt sätt. Men jag får hålla med om att de är lite överdrivet storvuxna. Hur ska inte Zangief och E.Honda se ut då?


signatur

Fueled by coffee.

Inaktiv

när kommer det då tro.

och får hoppas Guile ser fräck ut för han är favoriten.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

På bl.a. 1up är det många som dissar grafiken (artwork) och tycker den ser gräslig ut.
Jag tycker det ser ascoolt ut. Unikt och lättidentifierat. De ser ju inte ut som i de äldre spelen men man ser direkt vilket spel det handlar om.
Kul att Capcom vågar ta ut svängarna lite.

kan bara hålla med!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Avstängd

Tyvärr inget spel som jag kommer köpa.

Medlem

Det enda jag inte tycker om efter slängt en blick är att "hadouken" klotet ser lite mesigt ut.

Medlem

Jag vill gärna se hur Chun Li kommer se ut i detta, mmmmm, child bearing hips...

Inaktiv

Ser fram emot detta spel.
Dock är jag rädd för att det inte blir bättre än Third strike.

Medlem

Asläcker grafik!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Som warh0g skrev skit cool grafik Älskar att dom har kvar den sköna gamla stilen och låter Tekken6 och resten göra det "verkliga"


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem
Skrivet av Philip:

Jag vill gärna se hur Chun Li kommer se ut i detta, mmmmm, child bearing hips...

Läsa din text... titta på din avatar... läsa din text igen... hmm... Målade flickor FTW?

Medlem
Skrivet av shiko:

Om Street Fighter inte utspelar sig i en 2D-miljö är det inte Street Figter anser jag. Men det är också därför jag älskar det.

Street Fighter EX är det första i 3D så det kan fortfarande vara SF även om det är 3D. Sen om det är lika bra som SFII Turbo och de andra 2D spelen kan man ju diskutera

Medlem

Riktigt stilren och egen grafik. Ett givet köp!

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Philip:

Jag vill gärna se hur Chun Li kommer se ut i detta, mmmmm, child bearing hips...

Läsa din text... titta på din avatar... läsa din text igen... hmm... Målade flickor FTW?

LoL, klockrent!

12
Skriv svar