Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2-trailer

Medlem
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2-trailer

Fin trailer. Gillade ettan på PC förutom att den gick riktigt trögt på nvidia kort och att widescreen inte fanns som alternativ. Ska bli kul att spela tvåan! Kommer det redan i mars så är det ju ännu bättre.

Medlem

Ahh längtar Trodde ni hade lagt upp samma film 2 gånger där i början ;O


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Låter ju som att det skulle kunna bli skoj. Man minns ju speciellt banan på teatern från ettan.
Hoppas de fixat många av de problemen som man störde sig på i ettan och att man äntligen får se lite ingame-film i coop också

Medlem

Mm, ett lite bättre COOP läge än i ettan skulle vara trevligt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Skriver ni ens tipstack nu för tiden?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haha, de använde the wilhelm scream när den sista prickskytten föll

Men on a darker note, varför såg inte terroristerna när de sneakade sig igenom salongen? Eller när de firade ner sig bakom vattenfallet på scen, hur blinda är fi i det här spelet eg.?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Rainbow six vegas är det spelet jag spelat mest på min 360, blivigt ett antal timmar online, nu var det dock ett tag sen känns som det försvann många när Halo 3 och cod4 kom ut.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fan va alla dessa CGI trailers till Tom Clancy spelen är larviga. Känns som en 13-åring har regisserat trailern.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Haha, de använde the wilhelm scream när den sista prickskytten föll

Men on a darker note, varför såg inte terroristerna när de sneakade sig igenom salongen? Eller när de firade ner sig bakom vattenfallet på scen, hur blinda är fi i det här spelet eg.?

Jo det såg dom, men fega som terrorister är så väntade de tills R6 var fast i ett bakhåll.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

mm ser nice ut! gilla det förra

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Mm, ett lite bättre COOP läge än i ettan skulle vara trevligt.

Det e liksom en av höjdpunkterna i detta spel, hela kampanjen har utformats efter co-op mellan två spelare.

Medlem
Skrivet av Hagman:
Skrivet av tysonayt:

Mm, ett lite bättre COOP läge än i ettan skulle vara trevligt.

Det e liksom en av höjdpunkterna i detta spel, hela kampanjen har utformats efter co-op mellan två spelare.

Källa tack?

Medlem

http://xbox360.ign.com/articles/844/844782p1.html

"Well, in the first Rainbow Six Vegas (RSV), all levels were created around the SP campaign. This time around we really wanted to put more emphasis on playing co-op. Our maps were designed from the ground up with co-op in mind."

Medlem

Kan dom inte följa upp raven shield istället? Var ju typ 10 gånger bättre.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Kan dom inte följa upp raven shield istället? Var ju typ 10 gånger bättre.

Håller fullständigt med. Raven Shield var det sista BRA Rainbow spelet. Vegas hade ju sina ljusa stunder, men Raven Shield har helt klart vart bäst. En ny "Raven Shield 2" med UE3 hade vart helt klart bästa alternativet i nuläget. Med modern grafik och fysik, och behåll HELA gameplayn från Raven Shield så har dom en vinnare.

Trailern till Vegas 2 såg väl ok ut... men det var synd att det inte var "ingame grafik".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Hagman:

http://xbox360.ign.com/articles/844/844782p1.html

"Well, in the first Rainbow Six Vegas (RSV), all levels were created around the SP campaign. This time around we really wanted to put more emphasis on playing co-op. Our maps were designed from the ground up with co-op in mind."

Fan va nice! Det visste jag inte... Var ju typ det som drog ner 1an tyckte jag..

Ser framimot detta!

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ahh längtar Trodde ni hade lagt upp samma film 2 gånger där i början ;O

Jag trodde exakt samma Längtar tills detta spel kommer, gillade 1an grymt mkt, hoppas att de har optimerat 2an bättre.


signatur

Freshly dared, the half won.

Pansarknekt

Såg helt värdelöst ut imo. Kommer fortsätta spela Raven Shield, som var det sista riktiga R6 spelet. Men för er som diggar Vegas, CoD o liknande spel, congrats. Ser ju bra ut tekniskt iaf ^^

Plus att scenen där dom tog skydd från eld bakom fotöljerna var ett prima exempel på att man frångått allt vad realism heter.
Måste vara kevlarfotöljer el nåt. I ett ordentligt R6 hade man aldrig rört sig i mitten av ett så stort rum med så många möjliga tillhåll för fi att skjut på en ifrån. Särskilt uppeifrån.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Fargo:

Kan dom inte följa upp raven shield istället? Var ju typ 10 gånger bättre.

Vad pratar du om?? Vegas är ju det bästa spelet i serien. Jag gillade 1-2 i serien, men tycker ändå att vegas är bäst. Hoppas det här blir ännu bättre. Och tror att det blir det också.

Ps. Raven Shield, helt klart det sämsta spelet i serien. Suger apballe.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag kan inte annat än att hålla med om att Raven Shield var det sista riktiga R6-spelet men bara för att Vegas inte är "äkta" R6 är det inte på något sätt dåligt. Det var i mitt eget tycke faktiskt väldigt skoj i coop och hade en schysst egen charm. Klart det är ledsamt att de inte valde att fortsätta i den äkta R6-andan när de gjorde det, men det är ju faktiskt inte ett dåligt spel. Jag tycker dock det är lite trist att de slänger in R6-loggan (när det uppenbarligen inte bör jämföras med de andra i serien) och stoltserar med Tom Clancy överallt när det han inte hade något med det att göra bara för att sälja några fler exemplar.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Fargo:

Kan dom inte följa upp raven shield istället? Var ju typ 10 gånger bättre.

Vad pratar du om?? Vegas är ju det bästa spelet i serien. Jag gillade 1-2 i serien, men tycker ändå att vegas är bäst. Hoppas det här blir ännu bättre. Och tror att det blir det också.

Ps. Raven Shield, helt klart det sämsta spelet i serien. Suger apballe.

Kolla runt omkring dig, du är en av de få som ens kan uttala dig om att raven shield skulle vara dåligt. Jag sa inte att Vegas var dåligt, men raven shield var verkligen mycket bättre och roligare. Som exempel all planering man kunde göra, välja egna checkpoints och vägar innan man startade banan, man kunde skapa egna "teams" etc. Det var bara så mycket bättre.

Medlem

De första spelen i Rainbow Six spelen var taktiska shooter där man fokuserade mer på planering, i vissa aspekter mer realistiskt.

De nya har ett mer action betonat och mindre trovärdigt, men oändliga mänger fiender m.m.

Nej mer strategiska shooters så som SWAT och de gammla R6 spelen

Medlem

Rogue Spear var det sista bra RB6 spelet. !

1
Skriv svar