Left 4 Dead släpps till sommaren

Robot
Medlem
Left 4 Dead släpps till sommaren

Tur att man köper det till PC


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

WTF! :evil:
Jag vill ha det där för flera veckor sedan!

Och varför är det tur att du köper det till PC?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Sug min röv. Palla försena skiten när det var så nära release.


signatur

tjenare!

Medlem

Ingen större överraskning:P

Medlem

Jag vill ha det igår! Aja, skönt på sätt och vis.. nu hinner man inhandla alla andra spelen man inte har än. CoD4, Crysis, Orange Box och UT3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

September är väl inte sommar?
Möjligtis sensommar...

Medlem

det börjar se lite rostigt ut redan... detta kommer att floppa när det kommer ut. Fan jag som ville ha en riktig coolt zombie survival spel.


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem

Lite tråkigt :). Men det är bara och vänta. Tror knappast det floppar bara för att det blir försenat

Medlem

Det suger att man måste vänta, men förhoppningsvis har de en bra anledning för det. Hellre ett grymt spel sen än ett mediokert nu.

Inaktiv
Medlem

Men....NEJ! Inte ännu mer förseningar
Det känns ju som att man har väntat hur länge som helst på det här spelet. Aja man får väl hoppas att dom har en riktigt bra anledning för det (bundla med EP3 och ett nytt Portal någon?)

Medlem

lita aldrig på valve nu när dom tillhör dom, deras "valve time" är för rolig

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Tur att man köper det till PC

Jasådu? Kan inte riktigt förstå anledningen till det.

Skrivet av _Alucard_:

det börjar se lite rostigt ut redan... detta kommer att floppa när det kommer ut. Fan jag som ville ha en riktig coolt zombie survival spel.

Så spelet kommer att floppa bara för att det inte ser så bra ut? Orange Box ser ju inte så bra ut men det blev ju hyllat av de flesta.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Avstängd

Blir nog ett intressant spel, kommer antagligen att köpa det för att jag älskar co-op, så jag kan döda zombies med lillebrorsan

Medlem

Det här suger mer arsle än någonting annat, som bad santa sa.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Goda nyheter, nu kanske jag hinner köpa dator innna det kommer

Medlem

Jag blev verkligen besviken när jag såg de första gameplayet. Alla bara kutade runt i 120 som i CS, hoppade och gjorde headshots. Det här blir nog inte den survival-shooter jag hoppades på. Det blir bara CS med zombies.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Oj läste lite fel :$ Fast jag hade rätt att valve skulle försena det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Fan sant :$


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Ehm nej då föredrar jag den motorn AvP redan har. Onödigt att sänka grafiken


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Ehm nej då föredrar jag den motorn AvP redan har. Onödigt att sänka grafiken

Menar du på allvar att en grafikmotor från 1999 spöar såsmotorn, eller har jag missuppfattat någonting?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Tycker source fortfarande har ett par spel kvar i sig, det visade TF2 om inget annat. Ser verkligen fram emot detta spel, kommer vara väldigt roligt på ett lan.

Inaktiv
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Ehm nej då föredrar jag den motorn AvP redan har. Onödigt att sänka grafiken

Menar du på allvar att en grafikmotor från 1999 spöar såsmotorn, eller har jag missuppfattat någonting?

Nej de har Unreal 3 motorn.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Ehm nej då föredrar jag den motorn AvP redan har. Onödigt att sänka grafiken

Menar du på allvar att en grafikmotor från 1999 spöar såsmotorn, eller har jag missuppfattat någonting?

Nej de har Unreal 3 motorn.

Läste just i PC-Gamer att Gearbox håller på och utverklar ett FPS i Alien universumet. Men det stog inget att dom använder sig av Unreal 3 motorn, kan ju bara hoppas att det stämmer. För den motorn passar nog alldeles ypperligt till ett aliens spel.

Medlem
Skrivet av niSs:

Sug min röv. Palla försena skiten när det var så nära release.

Svårt att hålla ett relativt vårdat språk?

Så länge spelet blir bra så borde inte la inte göra något om det blir eller blev lite försenat

Medlem
Skrivet av snyft:
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas Valve får chansen att göra AVP3 med den motorn. Hade varit sjukt roligt att vara 4 eller fler marines som skall utföra olika uppdrag med horder av aliens som kravlar runt.

Ehm nej då föredrar jag den motorn AvP redan har. Onödigt att sänka grafiken

Menar du på allvar att en grafikmotor från 1999 spöar såsmotorn, eller har jag missuppfattat någonting?

Nej de har Unreal 3 motorn.

Alltså, vad pratar alla om? Skrev du fel och menade Unreal 1, eller pratar du om ett annat AvP-spel? Jag har inte hört om något nytt AvP och Unrealmotor 3 är nästan ett årtionde efter Unrealmotor 1.

Skulle gärna ha ett förtydligande, helst om det innebär ett nytt AvP.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar