Film: Sins of a Solar Empire

Robot
Inaktiv
Film: Sins of a Solar Empire

Vad är det som händer? jag tror jag ser en större svart sak skjuta på mindre flygande saker...

Medlem

Såg ut som en pågående strid om en bas/planet samtidigt som en eller flera beställningar på förstärkningstrupper genomfördes.
Den svarta saken spöade i alla fall

Stardock brukar inte släppa besvikelser (hittills i alla fall),
så det här kan det vara värt att hålla ett öga på


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Redan bestämt att detta blir ett köp. Sett fram emot det aslänge, hyyyyyyyypppeeee!!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Mycket zoom!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ser ju typ helt ut som Homeworld 2? What gives?


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv

såg totalt värdelöst ut


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv

Tycker inte alls det ser ut som Homeworld, det verkar alldeles för "2D".
En av de roliga sakerna med Homeworld var ju just att man kunde röra sig i alla led, inte bara i ett plan som fallet verkar vara här (kameran är 3D, men alla skepp verkar hålla till i samma plan).

Medlem

Skönt om de skippar den tredje axeln för manövrar, visst det finns säkert de som tycker att det var det som gjorde Homeworld speciellt men i multiplayer var det bara en källa till extra frustrationer då förflyttning i den ledden var en mardröm jämfört med resten av spelet.

Medlem

Jag hade jättestor förhoppning av detta spel, men sen när jag märkte ingame hur allt rörde sig i 2D (förutom fighters) så blev jag grymt besviken, Shaef. det som du säger reflekterar sig knappast av vad resten av HW2 Communityn tycker. Jag spelar HW2 dagligen fortfarande, finns inget annat Space RTS som gör ett sånt bra jobb som det...och med Point defense mod så blir det ännu bättre

Medlem

nån som vet när i feb det släpps? måste ha detta spel...verkar vara en korsning mella Homeworld och GalCiv


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Förhandsbokar du den så kan du nog spela det redan idag. Stardock central tror jag det heter. Lite som steam fast i mitt tycke bättre eftersom man inte måste ha det igång för att kunna spela spelen.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Stardock is the shit!

Deras Galactic Civilization 2 älskar jag, sen faktum att dem släppte spelet utan nåra jävla skydd som starforce och liknanden till ett överkomligt pris, bara det i sig gjorde att jag ville stödja dem o deras framtida produkter, så jag köpte spelet. Och vad jag har hört så har spelet sålt väldigt bra för att vara en independent titel.

Medlem
Skrivet av Overdose:

Stardock is the shit!

Deras Galactic Civilization 2 älskar jag, sen faktum att dem släppte spelet utan nåra jävla skydd som starforce och liknanden till ett överkomligt pris, bara det i sig gjorde att jag ville stödja dem o deras framtida produkter, så jag köpte spelet. Och vad jag har hört så har spelet sålt väldigt bra för att vara en independent titel.

+1. Stardock regerar... GalCiv2 är ett av de bästa spel som gjorts.. skitbra pris, jättebra support, lyssnar på sina fans och uppdaterar spelen hela tiden.. dvs mer än vad man kan säga om 99.9% av alla utvecklare..


signatur
Medlem

Detta spel regerar, varför kan det inte börja dyka upp i svenska butiker?!?!?!

Det har ju varit släppt sen början av februari...

1
Skriv svar