Releasedatum och film från Army of Two

Robot
Releasedatum och film från Army of Two
Medlem
Releasedatum och film från Army of Two

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!:D
Blir lätt köp!

Medlem
Medlem

najs


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Va på tiden!


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

fattar inte hur det kan vara 18 års gräns på de spelet. :s


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Det här kommer bli min Co-op älskande kusins favoritspel.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Coolt men synd att det inte kommer till PC.

Verkar tyvärr inte så bra för att köpa till min 360.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ooh, äntligen!
Jag & en polare har hållt ögonen på det här spelet sen det blev announcat
Alla co-op spel som släppts (Utav värde) har vi lirat igenom!
Förhoppningsvis kan det här leva upp till Gears of wars, även kanske lite bättre?! Vi kan ju alltid hoppas! co-op ftw! <3

Medlem

Fortfarande tveksam till köp..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

De sätter väl en kula i det genom att bara tillåta coop via LIVE, bara för djävlas.

Medlem

Det som drar ner det här spelet såå mycket är juh att man inte kan lira 2 pers på samma box.. Det är juh bara dåligt?
Äckelmänniskor är vad dom är!

Medlem
Skrivet av Mykee:

Det som drar ner det här spelet såå mycket är juh att man inte kan lira 2 pers på samma box.. Det är juh bara dåligt?
Äckelmänniskor är vad dom är!

Seriöst? Här satt man och "skämtade" o nu så verkar det vara sant.. *stämplar "skitspel" över army of two*

Medlem

Uh splitscreen är ju hela poängen med coop


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Mykee:

Det som drar ner det här spelet såå mycket är juh att man inte kan lira 2 pers på samma box.. Det är juh bara dåligt?
Äckelmänniskor är vad dom är!

Seriöst? Här satt man och "skämtade" o nu så verkar det vara sant.. *stämplar "skitspel" över army of two*

Verkar vara Mykee som skämtar mest av alla. Kollade precis officiella forumet, där en av utvecklarna bekräftade att det finns splitscreen.

Medlem

Hoppas det kommer en demo snart. Vill inte bli lika besviken som när jag körde Kane & Lynch.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

släpps de den 7 mars eller 6 mars?

Inaktiv

skulle inte demot komma ungefär en månad före? eller är det fel spel jag kommer ihåg nu?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Fattar inte att folk fortfarande kör splitscreen.... Iofs, har man en full-hd skärm al'a 50" så kanske det går.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Något som jag måste testa innan jag kan köpa't

Inaktiv

Utan splitscreen så är det ju inte värt att skaffa, och absolut inte betala för.

Medlem

Det enda den här filmen sade mig var att detta spel har en härligt amerikansk vriden världsbild. Spelet kanske är kul dock, men då måste dom ha fixat AI:n sen senast dom visade gameplay.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av q0rra:

Fortfarande tveksam till köp..

+1

Känns inte helt övertygande i dess utförande. Sedan att det handlar om STORA starka USA som slaktar araber känns väldigt B...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Fortfarande tveksam till köp..

+1

Känns inte helt övertygande i dess utförande. Sedan att det handlar om STORA starka USA som slaktar araber känns väldigt B...

Nä, två STORA starka LEGOSOLDATER som slaktar det mesta känns väldigt najs...:D

Medlem
Skrivet av LocSin:

Fattar inte att folk fortfarande kör splitscreen.... Iofs, har man en full-hd skärm al'a 50" så kanske det går.

Polaren sitter på en 50" och där har vi kört fyra personer samtidigt utan problem, man får ju ändå 25" för sig själv vilket borde räcka för de flesta.

Medlem

Vet ej om det blir bra. Men ska definitivt testa innan köp.

btw, najs ljud när han knäcker nacken på araben... Nästan lika grymt när napraten knäcker min.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

KoP
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Uh splitscreen är ju hela poängen med coop

Håller inte med. Kör hellre coop och har hela skärmen för mig själv (iofs har flesta polarna 360).

Medlem

tycker coop över nätet med en kompis eller splitscreen hemma är lika kul, körde tex genom gears of war med grabben här hemma i splitscreen på en 28" tv

nur har man 40" då är det lite bättre


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

ptr
Medlem

och varför var huvudgubbarna så jävla fula för? vad har dom på sig egentligen? jag som missat något eller är det bara så dom ser ut?

Medlem

Spelet ser helt okej ut och fokus på coop är intressant.

Men jag tycker dock att spelet saknar tempo för att vara ett spel som fokuserar så mycket på action och så lite på realism. Sen tycker jag vapnen saknar "umph", speciellt ljuden känns rätt fjuttiga. Hudden är riktigt ful, AI:n verkar inte vara något och osynligheten som man får när en spelare får noll i aggro är bara fjantig.

Men det ser fortfarande väldigt lovande ut.

12
Skriv svar