Yoda & Vader från Soul Calibur 4 filmade

Robot
Medlem
Yoda & Vader från Soul Calibur 4 filmade

om inte lightsaberna skär av några kroppsdelar eller svärd så är detta spel VÄRDELÖST!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

om inte lightsaberna skär av några kroppsdelar eller svärd så är detta spel VÄRDELÖST!

Yep, och då skulle herr yoda och herr vader inte alls bli övermäktiga.

Men iafall, tycker det känns..... fel att se vader och yoda i soulcalibur.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Om du spelat Kotor så vet du att LS inte "cuttar" igenom allt.
Kommer inte ihåg vad de heter men de va ett visst material i SW universumet som de gjorde svärd och armor med som kunde stå emot LS hugg..

Medlem

jaja, men du fattar väl att dom i soulcalibur inte har sån armor,

Groggo:bah!

Flakmonkey

Får hoppas att de inte blir obalanserade bara... brukar ju lätt bli så när de ska lägga till någon ny karaktär som inte riktigt passar in...

Medlem

Ser ganska epic ut med Star Wars karaktärer i ett fightingspel, för det är väl ett fightingspel?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jösses, så malplacerade de kändes.

Medlem

Så fånigt att det blir awesome

Medlem

Så enormt dåligt.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

om inte lightsaberna skär av några kroppsdelar eller svärd så är detta spel VÄRDELÖST!

Medlem
Inaktiv

Masters Of Teräs Käsi? någon?

Inaktiv

Jag tycker det är urcoolt! Var inte speciellt sugen på spelet förut, men nu är jag säker på att jag kommer köpa det. Mums!

Medlem

Herregud. Sällan som inlägg i en tråd gör mig så irriterad att jag känner mig tvungen att posta.

Hur är det relevant vad en ljussabel kan eller inte kan göra? Soul Caliburs gästspel är till för att roa och vara en kul grej, inte för att tillföra realism.

De som säger "värdelöst", och "fel att se yoda och vader i soulcalibur" kan knappt ha spelat de tidigare spelen eller ens förstått att det finns variation inom fightingspelsgenren.

Här kan ni läsa på: http://en.wikipedia.org/wiki/Soul_series#Cameos

Det verkar vara lite av en sport här på forumet att posta så fort man får en tanke i huvudet, även om den råkar vara totalt oinformerad och okunnig. Om du inte kan något om ett ämne eller ett spel så har du tre alternativ:

1) Avstå från att posta dina troll-åsikter.
2) Ställ en fråga i tråden för att få veta mer.
3) Läs på, förstå, och om du fortfarande har en åsikt, posta.

Medlem

Soul Calibur till Dream Cast var det bästa fightingspelet någonsin, har sett fram imot detta spelet sen mitt DC kollapsat och dött.

givet köp med eller utan starwars karaktärer.:up:

Medlem
Skrivet av Limber:

Herregud. Sällan som inlägg i en tråd gör mig så irriterad att jag känner mig tvungen att posta.

Hur är det relevant vad en ljussabel kan eller inte kan göra? Soul Caliburs gästspel är till för att roa och vara en kul grej, inte för att tillföra realism.

De som säger "värdelöst", och "fel att se yoda och vader i soulcalibur" kan knappt ha spelat de tidigare spelen eller ens förstått att det finns variation inom fightingspelsgenren.

Här kan ni läsa på: http://en.wikipedia.org/wiki/Soul_series#Cameos

Det verkar vara lite av en sport här på forumet att posta så fort man får en tanke i huvudet, även om den råkar vara totalt oinformerad och okunnig. Om du inte kan något om ett ämne eller ett spel så har du tre alternativ:

1) Avstå från att posta dina troll-åsikter.
2) Ställ en fråga i tråden för att få veta mer.
3) Läs på, förstå, och om du fortfarande har en åsikt, posta.

värdelöst!

Medlem
Skrivet av LoaFalkman:

Om du spelat Kotor så vet du att LS inte "cuttar" igenom allt.
Kommer inte ihåg vad de heter men de va ett visst material i SW universumet som de gjorde svärd och armor med som kunde stå emot LS hugg..

Cortosis var det va?

Medlem
Skrivet av Mixmaster:

Masters Of Teräs Käsi? någon?

Det spelet hade jag helt glömt. Underbart!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Kanske blir ett köp (: Blir mitt första fightingspel till konsoll.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

SC är det bästa fightingspelet med vapen, och TEKKEN utan.. men varför gå och sabba genom at slänga in futuristiska film karaktärer? Jag fattar inte vad dom tänker med..


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

bara jag som får tanken XBOX360 = god och PS3 = OND?


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem
Skrivet av Jestrix:

SC är det bästa fightingspelet med vapen, och TEKKEN utan.. men varför gå och sabba genom at slänga in futuristiska film karaktärer? Jag fattar inte vad dom tänker med..

Då har du inte testat det gamla vapenskramlarliret Samurai Showdown 2. Nej ursäkta, det har ju knappt ingen på det här forumet gjort.

KoP
Medlem

Kul att dom testar lite nya grepp. Ibland måste man våga chansa.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:
Skrivet av Jestrix:

SC är det bästa fightingspelet med vapen, och TEKKEN utan.. men varför gå och sabba genom at slänga in futuristiska film karaktärer? Jag fattar inte vad dom tänker med..

Då har du inte testat det gamla vapenskramlarliret Samurai Showdown 2. Nej ursäkta, det har ju knappt ingen på det här forumet gjort.

Samurai showdown hade vapen, men det var väl inte lika tungt baserat på vapen interaktion som SC? iofs var det ett antal år sen Samurai Showdown släpptes också. Hatori Hanzo ftw

Medlem
Skrivet av pheanics:

bara jag som får tanken XBOX360 = god och PS3 = OND?

Det är rätt.

I like being evil.

Medlem

Detta är jue grymt som satan.. Och vem bryr sig om det inte hör ihop.. Darth Vader ftw

Medlem
Skrivet av Jestrix:

SC är det bästa fightingspelet med vapen, och TEKKEN utan.. men varför gå och sabba genom at slänga in futuristiska film karaktärer? Jag fattar inte vad dom tänker med..

Jag är själv inte så överdrivet entusiastisk över det hela men att säga att de sabbar spelet pga en bonuskaraktär är väl att ta i. Jag kanske kommer testa att spela Vader nån enstaka gång men inte mer än så. Mitsu är det som gäller.

Medlem

Futuristiska?
Star wars utspelade sig ju för länge sen!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

12
Skriv svar