Guldpixeln 2007 utdelad

Inaktiv
Guldpixeln 2007 utdelad

Skate > mass effect .. ?

Really?

Håller helt med om guld och silver dock.

Inaktiv

Schysst lista, utom skate då kanske. Lite väl hög plats..

Medlem
Skrivet av Bazil:

Skate > mass effect .. ?

Really?

Håller helt med om guld och silver dock.

På ett sätt kan man förstå dem, SKATE har lyckats revolutionera kontrollerna till ett skate spel. Allt blir så otroligt verkligt och givande. Dock säger jag inte att mass effect är värd en bättre plats, men jag tycker SKATE har givit mer till spel världen än Mass Effect med tanke på den revolutionerande kontrollen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

hm, no ps3? :B

kul att SKATE får pris iaf

Medlem

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

^- Gömmer sig antagligen med resten av alla run-of-the-mill fps.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

Jadu, de kanske inte var TILLRÄCKLIGT BRA

Medlem
Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

Jadu, de kanske inte var TILLRÄCKLIGT BRA

Skate och Zelda: Phantom Hourglass är det?
HAHA!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Vad skönt att inte Crysis kom med på listan.

Medlem

Vilken jädrans lista.. visst, skate's kontroller var "revolutionerande". Men inte fan blev spelet roligare för det. Man tröttnade rätt snabbt på spelet, Forza 2 likaså. Inte många spel att hänga i granen i denna lista

(Säger inte att dom skulle haft med Halo 3, Crysis, Cod4 osv. istället. Gillade inget av dom)

Medlem

Till årets bästa spel, oavsett format eller genre, utsågs Super Mario Galaxy (om du är bekant med tidningens historia kommer det beskedet kanske inte som någon kalldusch).

Vad menar du, att dom är partiska eller? Låter som om du kritiserar dom för första platsen? Alla andra utan nintendohistoria ger ju Mario första platsen, och det är ju inte konstigt med tanke på spelet i sig.

Medlem

En lista man kan förvänta sig av Super Play, med tanke på deras historia somsagt. De utsåg ju mario till nintendo 64 till världens bästa spel genom tiderna för nåra år sedan.

Inaktiv
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

De förtjänar inget pris. Även om de är bra spel så är det bara uppdateringar av de gamla.

Medlem

Behöver jag förklara vad jag tycker om att Call of Duty 4 inte ens är med på listan?


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

"Till årets bästa spel, oavsett format eller genre, utsågs Super Mario Galaxy (om du är bekant med tidningens historia kommer det beskedet kanske inte som någon kalldusch)"

Nu tycker ju visserligen typ alla speltidningar (som inte är nischade" att SMG är bäst, men SP är ju Nintendofanboys så

Och ja, att Skate > Mass Effect.... tur att jag varken läser tidningen eller är inne på deras sida längre

WTF, när blev spock doktor?

Medlem

Klockren lista.

Medlem

Intressant lista. Då folk pratar om COD4 så måste ni väll syfta på MP? För singleplayer är ju riktigt risigt, go 2001 lixom!

Generellt så tycker jag listan är väldigt bra, riktigt kul att Skate fick en sådan bra plats. Årets i särklass bästa spela tycker jag! Crysis borde också definitivt platsat...

Medlem

CoD 4s single var bra, men inget i min smak. Det där som de började med i tvåan (?) att man skulle vara "en av många soldater" var bara tråkigt. Så mkt scriptat..

Jag vill kunna känna att man är uber i spel, (fast på rätt nivå). Spawnande är aldrig kul

Dock CoD 4 i multi är bäst


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

De spelen har inte givit något nytt och revolutionerande som galaxy och skate har gjort...de är bara simpla uppföljare som i vissa lägen är rejält överhypade.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fattar inte att Halo 3 var med men själv hade jag velat ha med CoD4!

Medlem

Skulle heller inte haft utrymme för halo 3 på någon lista. singleläget är kul men enbart tillsammans med andra och multiplayerdelen ska vi inte prata om. Det har gjorts bättre fps för datorn de senaste 10-15 åren. Tackar vet jag Quake, de var tider de!
Mass Effect hade sina brister och levde kanske inte riktigt upp till mina förväntningar men förtjänar ändå en plats bland de bästa i år.
I en tid när spelutvecklarna tydligen har svårt att komma upp med nya idéer (utöver Wiisystemet då förstås) det blir som några av er säger: väldigt mycket förädling av gamla idéer därför är det förstås kul att spel som Poral och skate får en del cred.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

De spelen har inte givit något nytt och revolutionerande som galaxy och skate har gjort...de är bara simpla uppföljare som i vissa lägen är rejält överhypade.

Håller absolut med dig angående Halo3, Sjukt överskattat. Men CoD 4 hade väl lite nytt med sina klasser och perks?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av Sarge:

Behöver jag förklara vad jag tycker om att Call of Duty 4 inte ens är med på listan?

Nä, gå du tillbaka till din tramsiga frågehörna i stället


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av redmac:
Skrivet av ElyziuM:

Haha, vilken pajas lista.
Vart är COD4 och Halo3.

De spelen har inte givit något nytt och revolutionerande som galaxy och skate har gjort...de är bara simpla uppföljare som i vissa lägen är rejält överhypade.

Håller absolut med dig angående Halo3, Sjukt överskattat. Men CoD 4 hade väl lite nytt med sina klasser och perks?

Orange box är däremot betydligt mer nyskapande med TF 2 och Portal.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Sarge:

Behöver jag förklara vad jag tycker om att Call of Duty 4 inte ens är med på listan?

Nä, gå du tillbaka till din tramsiga frågehörna i stället

Återigen någon som vågar ta till orda det jag tänker men väljer att inte skriva


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Värdiga vinnare. Skönt att listan inte var överfull med fps-spel. Enda som var kul var CoD 4, men det räckte i typ 4-5h. Längre livslängd på spelen till folket!

Medlem

Först: Enhörning = helballt efternamn

Sen var det juh kul att se Skate såpass högt upp.
Helkul spel, aldrig spelat igenom det däremot.. Men håller inte med om resten av listan, mest för att jag inte lirat alla dom där spelen, te.x Zelda liret.

12
Skriv svar