Bionic Commando svingar armen

Robot
Medlem
Bionic Commando svingar armen

Hur mycket tål man igentligen? Att slå ihjäl folk med containrar är ju coolt men man verkar ta en jävla massa stryk medans man står där och leker släggkastare.

Inaktiv

Verkar sjukt tråkigt.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Hur mycket tål man igentligen? Att slå ihjäl folk med containrar är ju coolt men man verkar ta en jävla massa stryk medans man står där och leker släggkastare.

Gissar att de har igång någon sorts "god mode" bara för att inte dö hela tiden när de vill visa armen. Det gör ju typ alla utvecklare när de visar sina spel, inget nytt. Såg förövrigt inte så bra ut, men det återstår ju rätt mycket utvecklingstid så de hinner kanske göra det tuffare


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Hur mycket tål man igentligen? Att slå ihjäl folk med containrar är ju coolt men man verkar ta en jävla massa stryk medans man står där och leker släggkastare.

Dom spelar säkert i god mode. Jag menar, filmen är ju endast tänkt att visa hur svingandet fungerar.

Jag tror spelet kan bli kul. Inget fantastiskt, men ett kul och lite annorlunda actionspel.

Edit: Hehe, LocSin kom före mig :).
Btw, det finns tre nya väldigt intressanta filmer på gametrailers. God mode är på i dessa filmer också.

Medlem

När jag läste titeln tänkte jag på bionicles! Men efter att ha sett filmklippet hadde nog bionicles blivit skojigare


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Uh är inte denhär filmen rätt gammal, har för mig att den var på FZ för säkert 2 månader sedan, då i längre version till och med.

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Uh är inte denhär filmen rätt gammal, har för mig att den var på FZ för säkert 2 månader sedan, då i längre version till och med.

Mm, har också för mig jag sett den här på fz innan.

Inaktiv

Fan vad praktiskt det vore med en sån där lång arm. Sitta och gayma och samtidigt hämta en kall cola ur kylen utan att behöva resa på sig. Check!


signatur

dare to be bold

Medlem

Efter jag såg denna är jag säker att spelet floppar, 6-7/10 max. Såg ut som ett vanligt äckligt superhjältespel.

Inaktiv

har också sett denna film för någon månad sedan om jag inte minns fel

Medlem

Jag började nästan grina så Budget det skrek när rösten i slutet sa "Bionic Commando".

Medlem

Ingen chans att man klipper till sig själv när man svingar? Verkade klippa lite då o då.

Inaktiv
Skrivet av PheoniX_VII:

Uh är inte denhär filmen rätt gammal, har för mig att den var på FZ för säkert 2 månader sedan, då i längre version till och med.

kanske det..
såg 3 klipp på gametrailers tidigare..
allt ser likadant ut..

kanske inte är samma klipp som för 2 månader sen, men allt är samma skit i spelet om o om igen..
kasta lådor på folk..fett kul

Medlem

Ja att de kör godmode är ju rätt uppenbart, men tänk er utan..

Man står ju och svingar helt öppet hur länge som helst och låter alla ondingar göra schweizerost av en, om det går att röra sig medans så går det väl an men annars är det ju bara ett snabbt sätt att dö. Går fortare att bara skjuta ihjäl alla istället för att krossa dem.

Inaktiv
Skrivet av Detrol:

Jag började nästan grina så Budget det skrek när rösten i slutet sa "Bionic Commando".

Mike Patton
[http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Patton]

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Hur mycket tål man igentligen? Att slå ihjäl folk med containrar är ju coolt men man verkar ta en jävla massa stryk medans man står där och leker släggkastare.

Right on, alltså ett spel msåte ha speldynamik så att man kan om man över tilrläckligt mycket, undvika kulor och smasha folk med "armen" gärna mid-air så att man itne tar 200 skott medans mangör det, inte "övertygande".

Fixa gameplaye så att ni bygger in någon form utav evasion elelr undanmanöver i själva svingen GRIN.! do it!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag tror svingen är effektiv när man möter tyngre fiender och när man ska attackera fiender på långt håll och inte har långdistansvapen på sig. Att svinga grejer på folk när dom står 10 meter ifrån lär nog innebära döden om man möter en mängd fiender.

Men i de nya filmerna på gametrailers så visade dom att man kan ta tag i fotsoldater med armen och hålla upp dom i luften samtidigt som man fyller dom med bly. Sen kan man slå folk i närstrid med armen så den har ju inte bara en funktion. Kan tänka mig att man kommer kunna utföra en del olika "moves" i det slutgiltiga spelet.

Medlem

Inte spec snyggt, men jag ser verkligen fram emot att svinga mig runt och kasta enorma föremål på mina motståndare i en nukad stad

Medlem

Spelet skriker budget lång väg...allt från animationerna till karaktärs designen är långt ifrån den höga standard som finns idag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

tyckte det såg rätt schysst ut..

Inaktiv

2008-01-10 16:14:42
SupremacyGnu
#8
Fan vad praktiskt det vore med en sån där lång arm. Sitta och gayma och samtidigt hämta en kall cola ur kylen utan att behöva resa på sig. Check!

Fast det skulle nog ta ganska många försök, skulle nog ta ner en massa krukor, o grejer... och det svindlar säkert när man ska ta en läsk och undvika att ta nåt annat till exempel laxerings medel i praktiskt burk form. :up::up:


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Inaktiv

Ser tråkigt ut med blek grafik. Skulle hellre sett att dom gjort klart GRAW1 och 2 i stället för att börja med ngt nytt projekt dom antagligen inte kommer slutföra.

Inaktiv

Tyckte ändå banorna ser rätt sjyssta ut... Kan man svinga sig med armen som ett lasso för at ta sig fram eller vad?

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:

Ser tråkigt ut med blek grafik. Skulle hellre sett att dom gjort klart GRAW1 och 2 i stället för att börja med ngt nytt projekt dom antagligen inte kommer slutföra.

Jag tror Ubisoft pressade Grin ganska hårt på att släppa spelen någorlunda i tid med konsolversionerna.

Medlem

För mycket långarm


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

PhysX kort till det eller vad? =P


signatur

AMD Athlon 64 X2 DualCore 6000+ @ 3.0 GHz | Crossair Value 2X 1024 MB 667 MHz | Gainward BLISS GeForce 8800 GTS 320 MB

1
Skriv svar