Darth Vader och Yoda i SoulCalibur IV

Robot
Medlem
Darth Vader och Yoda i SoulCalibur IV

Säger som wheat på EG igår, "gay".


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

liite tufft är det iaf..

och för övrigt, Yoda > Vader

Medlem

Alltså wtf, varför skilja dom åt på konsollerna? ghey


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Men va i helvete, skärpning namco!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hellre vader än yoda, men hade hellre sett darth maul och flera karaktärer till båda plattformarna.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Låter ju lagom.. normalt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

haha, trodde aldrig de skulle dyka upp i ett fightingspel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Det står summer 2008 i den senaste trailern där yoda och darth vader är med så tror nog mer på det än våren.

Medlem

Det här känns faktiskt lite konstigt. Speciellt när man är starwars fan som jag.

Medlem

"
2008-01-10 13:07:54
Wazz
#3
Alltså wtf, varför skilja dom åt på konsollerna? ghey"

---
För dom har alltid lagt in exklusiva karaktärer beroende på konsol.
Iofs, kanske inte alltid ,men i flera spel :}

Sweet Yoda kommer nog bli min maincharacter att träna upp mig på :}

Medlem

OK...
Har alltid tyckt att Soul Calibur spelen är väldigt lustiga när man kan hugga nån i huvudet med ett svärd utan att han ögonblickligen dör. Så nu ska man kunna göra det med ett jedisvärd också.


signatur

yolo

Medlem

Dom kommer väl bli sådana där upplåsningsbara karaktärer.

Medlem

Då borde Vader och Joda vinna hela tiden eftersom dom har lightsabers


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Synd att Xbox360 får Yoda.
Frugan älskar den lilla gamlingen, så det är väl bara för mig att köpa mig en 360 när det kommer...
Själv så bryr jag mig inte så mycket om extra karaktärerna då man ändå inte brukar få ha dem på tävlingar.

Medlem

Soul Calibur IV blev just dubbelt så awesome Nog det mest oväntade uppträdandet vid Captain Olimar till Super Smash Bros.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Coolt, kanske köper detta.

Medlem

Läckert...
Men i och med detta så är det bekräftat att PS3 is the Dark Side?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Härligt, vader all the way! I have you now!

Medlem

Kul att se att sony konsolen fick en vettig karaktär denna gång, har för mig att i tvåan var det någon helt jävla okänd nyskriven sak som var astråkig medans gamecube fick link och xboxen spawn.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Kul att se att sony konsolen fick en vettig karaktär denna gång, har för mig att i tvåan var det någon helt jävla okänd nyskriven sak som var astråkig medans gamecube fick link och xboxen spawn.

Heihachi Mishima är inte direkt okänd för folk som har lirat Tekken.

Medlem

^- ahh hade helt glömt bort honom, jag tänkte på Necrid. Men han fanns visst på alla home versions läste jag nu. Konstigt att jag inte komma ihåg heihachi då jag ägde ps2 versionen ;p

Medlem

Vaderfans med xbox drabbas ju av detta hårdare än yodafans med ps3. Ungefär 3000:- hårdare.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Ehr, måste man inte ha ett lasesvärd för att blocka ett lasersvärd? Vader och Yoda borde ju bara hugga sönder allt och alla. x)

Medlem

När jag läste detta så sa jag högt "Vad i helvete?" och tänkte "Är det inte lite väl tidigt för aprilskämt?"

Detta hade nog inte ens Saida kunnat förutspå.

Medlem

NOOOOOO! I HATE YOU!

Meh.. synd.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

FML
Medlem

Piss-spel ändå.

Medlem

JAAA och NEEEJ.
Vader till 360 vore bättre
Ge mig vader!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Felet är ju att den absolut bästa karaktären, den kvinnliga varianten av kilik (som jag glömt namnet på) inte finns kvar alls sen soul calibur var bäst på dreamcasten...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

123
Skriv svar