Speltoppen vecka 1

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 1

Jag är mest förvånad att Battlefield 2 är 6 bland PC-spel. Spelar folk fortfarande det?

Inaktiv

Vart är mitt wc3?!

Medlem

Crysis har orkat upp! Dock tyckte jag Mario & Sonic at the Olympics var lite väl högt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

väldigt förvånad över bf2.

Medlem

CS alltså... Alla i världen + 2 måste väll ha sitt exemplar nu.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

BF2 har legat på topplistan i princip hela tiden, efter fiaskot med BF2142 så är det väl bara naturligt att folk fortsätter spela det bättre spelet.

(Även fast bf1942 är det bästa i serien )


signatur
Medlem

vilka belägg har du för att bf2142 floppade Gullefjun?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

BF2 FTW!
2,5 år efter release och top10, inte dåligt asså.

Ni som tröttnade för ett tag sen borde testa det igen. Lätt ett av de roligaste spelen om man får igång teamworket

ps, bf2142 floppade rejält. Minimal klanscen och inte särskilt många turneringar och ligor efter release..

Medlem

knappast så att klanscen står för 90% av spelarbasen ?
bf2142 floppade inte public iallafall, många som lira det


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

lite konstigt men inte fövönade att bf2 kom så hög spelar det själv. det e skitkul!
sen var det ju cod4 det var bland dom 10 bästa på alla format som det finns på. detta är också sjukt roligt!!!alltså!


signatur

oskar

Medlem

Det floppade rejält för att vara ett spel i Battlefield-serien, både säljmässigt och mätt i antal spelare som fortfarande aktivt spelar skiten.

Att föregångaren spelas av mångdubbelt fler samt att den fortfarande ligger kvar på topp10 medan 2142 åkte ur efter bara några veckor, måste ändå ses som ett riktigt fiasko.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

BF2 har legat på topplistan i princip hela tiden, efter fiaskot med BF2142 så är det väl bara naturligt att folk fortsätter spela det bättre spelet.

(Även fast bf1942 är det bästa i serien )

Jag tyckter 2142 är roligare än bf2.
Spelat det mycke mer.

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Det floppade rejält för att vara ett spel i Battlefield-serien, både säljmässigt och mätt i antal spelare som fortfarande aktivt spelar skiten.

Att föregångaren spelas av mångdubbelt fler samt att den fortfarande ligger kvar på topp10 medan 2142 åkte ur efter bara några veckor, måste ändå ses som ett riktigt fiasko.

WORD

Tror Battlefield 2 överlevt sålänge på grund av alla feta moddar som finns till det.

Kolla bara Project Reality, efter att ha testat det har jag Aldrig rört vanliga BF2.
Sen får vi inte glömma Forgotten Hope 2 som precis släpptes, riktigt bra!

Medlem

Härligt att GH3 toppar förutom på Wii och handhållna

Inaktiv

Tror inte det är moddarna som gjort att bf2 överlevt. De har inte dragit någon större skara spelare faktiskt. Det är fortfarande orginalet som är den stora juvelen

Medlem

Bf2 säljs slut hela tiden där jag jobbar medan 2142 står i hyllorna orörda. Sedan kan priset vara en bidragande faktor då bf2 är bra mycket billigare. Men som sagt, inte så konstigt att bf2 är med i topplistan då det säljs som smör.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Tror Battlefield 2 överlevt sålänge på grund av alla feta moddar som finns till det.

Kolla bara Project Reality, efter att ha testat det har jag Aldrig rört vanliga BF2.
Sen får vi inte glömma Forgotten Hope 2 som precis släpptes, riktigt bra!

Halflife??? Någon... Tror ALDRIG att det hade varit så populärt om inte CS hade kommit in för en jävla massa år sedan... Moddare som äger scenen de förgyller spelen till nya höjder. Att försöka minimera deras arbete för att man tycker att sin produkt är så jävla bra kan ju bara bli ett fiasko.

Medlem

haha. ni å era fiaskon. det finns faktiskt spel med bra moddar och spel med dåliga moddar där halflife är bland de bra ^^

Inaktiv

känns som att bf2142 hackar mindre bf2, laddningstiderna är kortare och det är mindre buggigt än bf2.
men bf2 är mycket roligare

1
Skriv svar