Lucky Luke-demo ute

Robot
Medlem
Lucky Luke-demo ute

Ha, älskade den här serien, lever man i norr så älskar man cowboys, ett faktum.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Grafiken ser ut som en blanding mellan Team Fortress 2 och XIII.

Medlem

Jag tror inte jag vill på något sätt första min syn på Lucky Luke

Medlem

Någon som testat?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Japp, testade förut. Vet inte vad jag skall säga, verkade vara en del delmoment, t.ex. rida Jolly Jumper genom staden på tid(hitta ljussken osv). Barslagsmål, Ta sig in på banken osv. Kan tänkas locka yngre förmågor, men inget för min del.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Japp, testade förut. Vet inte vad jag skall säga, verkade vara en del delmoment, t.ex. rida Jolly Jumper genom staden på tid(hitta ljussken osv). Barslagsmål, Ta sig in på banken osv. Kan tänkas locka yngre förmågor, men inget för min del.

Nä det låter ju knappast som något för 30+ are i alla fall haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Nä det låter ju knappast som något för 30+ are i alla fall haha!

hahaha, mjaaeee 8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Inaktiv

Kanske inte så oväntat att spelet är till för att locka en yngre publik. Själv vill jag gärna se ett Vilda Västern-RPG för lite äldre folk.

Ett nytt Morrowind med cowboys istället.

Medlem

Detta får mig dock att tänka på Lukas Arts klassiker Outlaws av någon underlig anledning!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Detta får mig dock att tänka på Lukas Arts klassiker Outlaws av någon underlig anledning!

Aaaah, sprites.

Inaktiv

Vill hellre se att det blir några Lucky Luke filmer gjorda, med bra skådisar.

Finns en Lucky luke film där Terence Hill är Lucky,
men den är nog inte så bra.

http://www.filmtipset.se/film/lucky-luke/16549.html

Medlem

Grafiken vinner ju inga priser direkt

Medlem

På tal om Outlaws, varför har det aldrig släppts en ordentligt schysst western fps shooter? Genren har ju hur mycket potential som helst och man behöver inte ens vara rädd för klichéer...

Outlaws var för övrigt en riktig höjdare i Multiplayer, fy satan så kul vi hade med de olika karaktärerna... tanten med enpipiga haglet, mexaren med dynamiten som knappt tålde något alls, en stor tvåmeters indian med en dödlig kniv i närstrid... ojoj.

Medlem
Skrivet av Schimpans:

På tal om Outlaws, varför har det aldrig släppts en ordentligt schysst western fps shooter? Genren har ju hur mycket potential som helst och man behöver inte ens vara rädd för klichéer...

Law of the west till c64 klår ju ingen ändå!

Annars så verkar Du ju ha missat Call of Juarez?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Kul, det var på tiden...

1
Skriv svar