Frontlines filmat igen

Robot
Medlem
Frontlines filmat igen

Verkar ju kunna bli något skojigt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

ser för jävla stelt ut

Medlem

Demot hade dock en jätte miss med kontrollen på stridsvagnen. När man svänger tanken så glider hela tornet med, visst sånt funkar ganska bra när man kör med mus och tangentbord, men blir riktigt frustrerande med handkontroll.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Bra med buggar och bra med stelhet, ingen flyt alls i rörelserna.
Att man kan enbart ändra sens för Infantry men ej för fordon/flyg är ju kasst. Jag som kör med låg sen som Infantry måste dra ca 10 gånger innan jag kan göra en 180 med text tank är ju sämst.

Sämst känsla, bra idé, men nej tack, står över detta spelet.
Som att spela stela mod till HL2 motorn, nä tack.

Medlem

spelat demot på min 350...det försvann väldigt snabbt från min HD...nej tack.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan hålla med om att det ser lite stelt ut på filmerna, men spelar beta på PC och det är faktiskt riktigt kul. Var längesedan jag trvides med ett spel så. Dock har jag inte hunnit spela riktigt mycket, hoppas på lite mer tid i helgen så man hinner få sig en bättre uppfattning.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Snark. Ser inte ut att erbjuda något nytt direkt.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Verkar ju kunna bli något skojigt

Verkligen

De små apparaterna var ett rått men ändå uppskattat tillägg... Som t.ex. då man får se minirobotens kulspruta "kapa" benen vid knäskålarna på inkommande fiende :>

Medlem

Jävlar vad nyskapande det ser ut!

Medlem

Mer krig? Tja, varför inte om man gör det på bra sätt...

Medlem

Jag vill ha råsakaniner!


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar