Ny World of Warcraft-patch släppt

Robot
Medlem
Ny World of Warcraft-patch släppt

Liten patch, men innehåller ändå så mycket ändringar.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jupp, lär väl vara den nästa sista riktiga patchen innan expantionen. 2.4 ska ju klämmas in innan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Tråkigt bara att expansionen antagligen inte kommer förens Juni-Augusti... Något som kan få mig att byta till något annat MMO!

Medlem

Hoppas expansionen kommer runt midsommar, slipper man ta ledig från jobbet för att levla...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

bra att dom styrde upp water shield för shamaner, vet inte vad dom var ute och cykla någonstans.

Medlem

Hmm ni tror alltså på wotlk till sommaren? Själv är jag inställd på nästa jul eller eventuellt början på 2009. Tror verkligen inte vi ska hoppas för mycket så snart som ett halvår framåt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tror jul är för sent, Blizzard själva har ju sagt att dom vill klämma ut expansionerna med ett års mellanrum, så jag tippar på lite innan sommaren.

Medlem

Go Retribution!
hejja hejja!

Medlem

Trevliga förbättringar för frost mage

Medlem
Skrivet av Kato:

Tror jul är för sent, Blizzard själva har ju sagt att dom vill klämma ut expansionerna med ett års mellanrum, så jag tippar på lite innan sommaren.

Hoppas kan man alltid, men om man ser lite framåt:

Nuvarande veckan eller nästa kommer förhoppningsvis 2.4 (Sunwell) ut på PTRs. Räkna med 1-2månader innan 2.4 når retailservrarna.

Mitten av mars eller tidigt april är förmodligen när vi kan börja nöta Sunwell, sen ska Sunwell dessutom öppnas för det tre sista bossarna genom en ceremoni inte alltför olik den som gällde innan AQ öppnades. Detta lär även det ta en liten tid.

Så om Blizzard vill göra om samma fel de gjorde med Naxxramas och släppa WotLK alltför nära inpå så kan det komma till sommaren, men det troligaste i mina ögon är tidigast till hösten, förmodligen strax innan jul och inte helt omöjligt tidigt 2009.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra att patchen fuckade hela wow installationen. GJ

btw, nån som vet vart man kan dra ned wow_installern SNABBT?

har 100/100 ,,,,,, raid 19;00 . TBC Gick ned från sidan på en pisskvart , 2,3gig medans standard installen tar mmmmmmmkkkttttt lång tid.

Medlem

signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Det var ju bra.. Tycker fortfarande blizzard kan öppna de låsta områdena nu!

Några saker som stör mig rejält.. Sunwellen i Quel'Thalas, ehh.. Ja vart e den?

Dalaran ska vara långt mycket större än den där sköldsbubblan är.

Tycker man borde kunna upptäcka fallna Lordaeron mer, ser hur staden är rutten och sånt.

Man borde kunna gå från "trisfal gardens" till "Quel'Thalas" istället för att teleportera sig.

Asså.. Har blizzard blivit lata eller, alla dessa pengar de får borde de kunna hyra mer folk som utvecklar själva spelet. Suck...

Eller vill bara de leva som miljonärer. WoW är ju 3/10 av riktiga Azeroth. Det saknas ju delar, och några sköna banor i Wc3 (som "Key of the three" moons" (i undead där man ska skaffa tre nycklar för att öppna en dörr in till quel'thalas. Finns ju knappt eller "blackroll too" (område där arthas krigade mot orcen vid en deamon gate)

Också, questen är lite enformiga... Lite surt! Man borde kunna utnyttja sin kunskap om Azeroth of historien, typ som quizz. För att klara ett quest måste man svara rätt på frågor, och om man inte kan ska man kunna läsa om det i en bok (där t.ex.)

Vore också om man skulle kunna delta i något krig, t.ex man får massa "footman" som hjälp att driva ut orcsen (om man är alliance)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Och vi prsäter fick squat diddely, fekk me.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Ja men jippi en possitiv ändring till paladiner, nått år kanske man kan få va dps, vem vet, nu står man som nån mongolid präst med rusting.

ps. ta inte illa upp präster


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av Puttrich:

Ja men jippi en possitiv ändring till paladiner, nått år kanske man kan få va dps, vem vet, nu står man som nån mongolid präst med rusting.

ps. ta inte illa upp präster

tur att du skrec din "ps." annars hade du fått höra något som "värdelösa spamhealers, bla bla bla"

^_^


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

Och vi prsäter fick squat diddely, fekk me.

Och exakt vad vill du som präst ha? Präster är fine

Förresten får Wotlk gärna dröjja hur länge som helst för min del. Jag vill slippa att lvla igen och jag vill slippa att skaffa mer ger. Jag vill att wow är som det är just nu tills AoC/Warhammer online kommer. Så för min del får gärna expansionen dröjja flera år till.

Jag kan ärligt säga att jag kommer gå över till AoC. Hyboriska världen står mig närmare om hjärtat än Azeroth.


signatur
Medlem

finns inget långtråkigare och enformigare spel än wow.....och stridssystemet är såå stelt och tråkigt.....

Pansarknekt

Många goa förändringar men inga direkt för firemages. Vi får väldigt ont såfort någon slår oss vilket många tenderar göra när manan e slut. Och det går fort o ta slut på mana som en liten eldis. Hade varit kul med en magma ground spell som gör att fiender får ont av att stå nära oss el liknande.

Sen gillar jag inte att frost mages är på modé. E dom verkligen så mycke bättre.

När jag och min irl polare som e spam präst kör ihoppa så är den extra dps:en guld värd.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

i en blåtaggad tråd så sägs det iaf att datumet är 29/5 som expansionen skall släppas

Skrivet av Netfeed:

i en blåtaggad tråd så sägs det iaf att datumet är 29/5 som expantionen skall släppas

Jösses det där forumet var ju fullt med småbarn. Vilka meningslösa inlägg de gör där


signatur
Medlem

skitpatch imo

Medlem

Haha, jag har hört allt detta förut då Burning Crusade var på intågande - "Jag är så trött på WoW, skitspel, går över till LotrO när det kommer".

Istället återkom fler spelare tidigare slutat än vad som gav sig av.

Nå, jag är också väldigt spänd på AoC och WO, men ska de kunna leva upp till WoW så får de kämpa om de inte ska falla pladask som LotrO gjorde. Med "leva upp till" menar jag inte att det behöver likna WoW, utan helt enkelt att dra mitt fullkomliga intresse till sig.

Stelt? Tråkigt? Nå, jag vet inte jag. I jämförelse med vad? Jag har nog testat varenda mmorpg som existerar (även old school) frånsett enstaka titlar som inte erbjudit trial eller beta. Inget har ens varit i närheten av flytet och känslan i WoW.
Teleporterande/laggande mobs, karaktärer som inte smälter in i världen, servrar som går ner jämt och ständigt. Nej tack.
Hittils har det inte funnits ett enda kvalitativt mmorpg som haft ett "interaktivt" stridssystem, till skillnad mot WoWs knapphamrande.

Medlem
Skrivet av Netfeed:

i en blåtaggad tråd så sägs det iaf att datumet är 29/5 som expansionen skall släppas

tror inte på de, tror mer runt jul 2008


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av wwraver:

Haha, jag har hört allt detta förut då Burning Crusade var på intågande - "Jag är så trött på WoW, skitspel, går över till LotrO när det kommer".

Istället återkom fler spelare tidigare slutat än vad som gav sig av.

Nå, jag är också väl................

Håller helt med, wow är klart i en liga för sig. Man kan ju dock alltid hoppas på att nån tar sig upp på samma nivå och mer. Men om man kollar på historien så känns det som de kan ta ett bra tag tyvärr.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

1
Skriv svar